Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chế độ thưởng
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The IT Helpdesk job is responsible for support and assistance to the bank-wide. They interact with staff by phone or in-person to resolve their computer problems related to software and hardware issues to help them get back up running smoothly again. IT Helpdesk will provide the End User Serice support that enable prodiving the Information Technology supporting to end-user by across the bank. This role will carry out some or all of the following activities that related to End User Support services, including Information Technology that are using at the bank ( Laptop, Desktop, PC, VDI, ATM, Printer )
- Serve as the first contact with customers who need technical assistance via the phone or email
- Perform troubleshooting using different diagnostic techniques
- Troubleshoot, diagnose, and resolve technical hardware and/or software issues
- Provide quick resolution and excellent customer service
- Redirect unresolved issues to the next level of support personnel
- Provide needed information on IT products or services
- Keep record of problems and their resolution
- Follow-up with staff
- Provide feedback on processes and make recommendations on areas to improve
- Maintain technical documentation and service catalog on installation of software, configuration of hardware and problem troubleshooting
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated in Information Technology or Computer Major
- Good command of English
- Above 1 year of experience
- Knowledge or familiar with Windows OS, Linux OS
- Knowledge about Network
- A technical, logical thought process with Problem-solving skills & Team work spirit
- An ability to stick to strict deadlines
- An ability to prioritise and delegate
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 60 ngày
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Thứ Hai - Thứ Sáu
- Lương: 12 Tr - 16 Tr VND
Tmar là công ty cung cấp dịch vụ marketing under-the-line tại Việt Nam. Các dịch vụ của chúng tôi bao gồm nhưng không giới hạn ở quản lý và lên ý tưởng sự kiện, kích hoạt thương hiệu, demo và lấy mẫu sản phẩm, quản lý lực lượng bán hàng & nhà quảng bá, quản lý quan hệ khách hàng.
Chúng tôi tự hào rằng tất cả những nỗ lực sáng tạo và không ngừng nghỉ của mình đã góp phần làm rạng ngời thương hiệu của khách hàng.
Khách hàng của chúng tôi là các công ty Việt Nam và đa quốc gia đến với chúng tôi không chỉ để vận hành dự án quy mô lớn và quản lý chặt chẽ mà còn để tìm kiếm những ý tưởng sáng tạo và tính khả thi cao của các kế hoạch tiếp thị. Chúng tôi thấy Tmar không ngừng phát triển thông qua các dịch vụ xuất sắc và giải pháp thành công của mình.