Mô tả công việc
Monitor and evaluate the effectiveness of training and development programs, making recommendations for improvements as needed.
Develop and maintain relationships with external training providers, consultants, and other vendors as needed.
Fully manage Amann Learning Hub (LLH), which includes registering accounts for new hires, monitoring employee learning progress, tracking and reminding for mandatory courses, policies, and codes.
Responsible for building various and wide employment networks to support the employee recruitment.
Responsible for Audit reports and follow-up audit action plans
Update and maintain company/ HR-Admin policies (Rules, regulations, procedures)
Support to organize activities related to culture development (teambuilding, company trip, town hall meeting...)
Support to implement C&B Policies, Reward & Recognition Programs, Health Care Insurance
Perform other duties as assigned.
Yêu cầu công việc
At least 3 years-experience in the relevant field.
Familiarity with training, HR procedures, C&B.
Proven ability to work independently management, multi-tasking under pressure.
Ability to analyze, identify and solve the problem quickly and effectively.
Good verbal and written English.
Thorough knowledge of MS Office Applications.
Quyền lợi được hưởng
Shuttle Bus from Tam Ky to Da Nang
Have chances to join Internal and External Trainings
International working environment
Công ty TNHH Thương Mại Long Á là nhà phân phối độc quyền của hãng Văn Phòng Phẩm Deli tại Việt Nam.Trải qua 10 năm triển khai sản phẩm Deli, hiện nay chúng tôi có thể tự hào vì sản phẩm Deli đã có mặt trên tất cả các tỉnh thành trên toàn quốc với hệ thống phân phối cũng như các đại lý rộng khắp. Nhấn mạnh vào việc cung cấp các sản phẩm tiết kiệm chi phí nhất cho người tiêu dùng.
Tự hào là một trong những nhãn hàng văn phòng phẩm lớn nhất tại Việt Nam, Deli Việt Nam không ngừng nỗ lực và phát triển trong lĩnh vực phân phối các sản phẩm cho các đơn vị văn phòng, trường học,... Với phương châm sản xuất những sản phẩm chất lượng tốt nhất và luôn đặt khách hàng làm trọng tâm, sứ mệnh của Deli là làm hài hòng người tiêu dùng toàn cầu với những sản phẩm chất lượng cao, độ tin cậy tuyệt đối và thân thiện với người dùng.
Năm 2020 là một năm thành công của Deli Việt Nam khi đã phủ sóng trên hầu hết các sàn Thương mại Điện tử uy tín. Đối với một thương hiệu còn non trẻ như Deli, chúng tôi luôn nỗ lực thay đổi từng ngày để phù hợp với thị hiếu của người tiêu dùng Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2005
Mission
Làm hài hòng người tiêu dùng toàn cầu với những sản phẩm chất lượng cao, độ tin cậy tuyệt đối và thân thiện với người dùng.