Việc làm Long Á

Cập nhật 31/08/2024 11:15
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH TM Long Á
Office Administrator Cum Recruitment Support
Long Á
9 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Mới Tốt Nghiệp
Ngày đăng tuyển: 04/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 20/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức, Thực tập
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đào tạo

Mô tả Công việc

1. Administration

* Office Administration

  • Coordinate and manage meetings and schedule to prevent duplicate bookings

  • Maintain general office files and other files related to the company’s operations

  • Manage, track stock of office supplies, equipment, and furniture and place orders when necessary

  • Manage taxi cards, company grab account, phone line, internet

  • Register, manage business card and parking space for employee

  • Collect bills, invoices, check debit of services provider and submit to Accounting Department monthly

  • Contact maintenance services if problems happen

  • Other office administration tasks arise

* HR Administration

  • Create user/email and ensure to connect printers, scan folder for employee and manage employee information

  • Set up working space, equipment and other office facilities for employee

  • Coordinate with HR Administrator for annual health check-up, annual accident contract renewal

  • Conduct the company events such as year-end party, company trip, Women’s Day

  • Purchase and prepare TET gifts for the company

  • Other tasks as assigned by BOD/ HR Manager

2. Recruitment activities support

  • Post and advertise job through various channels, such as recruitment channel, social media and professional networks

  • Establish and enhance Employer Brand by manage and improve content on recruitment channels, social media channels and internal activities

  • Participate in Job fairs and support in-house recruitment events

3. Reception

  • Welcome visitors and direct them to the relevant office/personnel

  • Receive and transfer calls, Fax to proper internal extension

  • Receive and manage daily mails/ deliverer/ couriers

  • Book flight, hotel, car rental for BOD, employees for business trip

  • Support other recruitment tasks as assigned if any

Yêu Cầu Công Việc

* Requirements:

  • Open for Fresh Graduates who has interest in administration and recruitment job and can work full time after internship 

  • Good communication 4 skills in both Vietnamese and English  

  • Multi-tasking and time-management skills, with the ability to prioritize tasks and problem-solving  

  • Careful, proactive, responsible, creative and result-oriented 

  • Be able to work independently or in team 

  • Comfortable handling confidential information 

* What we offer:

  • Competitive base salary with monthly bonus + phone allowance + 13th month salary 

  • Compulsory insurances are fully covered after probation 

  • An open and dynamic English working environment with promotion opportunities 

  • Great chance to develop through on-the-job training methods 

  • Friendly, professional and supportive colleagues 

* Working location: 117-119-121 Nguyen Du, Ben Thanh Ward, District 1, HCMC

* Working time: 08:00 – 17:30 from Monday to Friday

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
117-119-121 Nguyễn Du, Phường Bến Thành, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Giới tính: Nữ
  • Phụ cấp khác: Hỗ trợ phone card, chỗ gửi xe
  • Thời gian thử việc: 2 tháng
  • Cơ hội huấn luyện: On the job training
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Thời gian làm việc: Thứ 2 - Thứ 6
  • Phúc lợi: Thưởng tháng, thưởng tháng 13th
  • Ngày nghỉ: 12 ngày phép + 1 ngày Giáng sinh
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 189 Nghi Tàm, Tây Hồ

Công ty TNHH Thương Mại Long Á là nhà phân phối độc quyền của hãng Văn Phòng Phẩm Deli tại Việt Nam.Trải qua 10 năm triển khai sản phẩm Deli, hiện nay chúng tôi có thể tự hào vì sản phẩm Deli đã có mặt trên tất cả các tỉnh thành trên toàn quốc với hệ thống phân phối cũng như các đại lý rộng khắp. Nhấn mạnh vào việc cung cấp các sản phẩm tiết kiệm chi phí nhất cho người tiêu dùng.

Tự hào là một trong những nhãn hàng văn phòng phẩm lớn nhất tại Việt Nam, Deli Việt Nam không ngừng nỗ lực và phát triển trong lĩnh vực phân phối các sản phẩm cho các đơn vị văn phòng, trường học,... Với phương châm sản xuất những sản phẩm chất lượng tốt nhất và luôn đặt khách hàng làm trọng tâm, sứ mệnh của Deli là làm hài hòng người tiêu dùng toàn cầu với những sản phẩm chất lượng cao, độ tin cậy tuyệt đối và thân thiện với người dùng. 

Năm 2020 là một năm thành công của Deli Việt Nam khi đã phủ sóng trên hầu hết các sàn Thương mại Điện tử uy tín. Đối với một thương hiệu còn non trẻ như Deli, chúng tôi luôn nỗ lực thay đổi từng ngày để phù hợp với thị hiếu của người tiêu dùng Việt Nam.  

Chính sách bảo hiểm

  • Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.

Các hoạt động ngoại khóa

  •  Du lịch hàng năm,
  • year end party,
  • team building…

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 2005

Mission

Làm hài hòng người tiêu dùng toàn cầu với những sản phẩm chất lượng cao, độ tin cậy tuyệt đối và thân thiện với người dùng.

Những nghề phổ biến tại Long Á

Bạn làm việc tại Long Á? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Long Á

Long Á

Click để đánh giá