Mô tả công việc
Accounting and tax duties:
● Collect, summarize, and verify debit notes, invoices, and other relevant documents to ensure timely and accurate payment processing.
● Prepare bank remittances via i-banking and follow up for approvals and results.
● Manage payroll, timesheets, and respond to inquiries from employees or supervisors (if any).
● Record the daily accounting entries to accounting software (FAST)
● Prepare monthly tax declarations (VAT, CIT, FCT, PIT).
● Handle dependent registration on the tax platform.
● Support for annual audit, VAT refund and transfer pricing documents preparation.
● Perform other assigned tasks required.
Admin:
● Handle the purchase process for PCs, devices, stationery (search quotation, suitable device, print label, hand over process for employee) and manage assets.
● Perform accounting tasks for the labor union.
● Arrange business trips (flight and hotel booking, visa, business trip decision, reimbursement)
● Perform other assigned tasks required.
Yêu cầu công việc
● Bachelor's degree in Accounting, Finance, Business Administration, or a related field.
● Have Chief Accountant Certificate
● Minimum of 3-4 years of experience in accounting and administrative roles.
● Proficient in accounting software.
● Strong knowledge of tax regulations and compliance requirements.
● Advanced proficiency in MS Office (Excel, Word, PowerPoint).
● Good organizational and time-management skills.
● Detail-oriented and able to work independently.
● Understanding of local governmental policies, regulations, and labor laws
● Proficiency in English communication (both verbal and written) or Japanese (N2)
■SALARY: Upto 35M Gross
■WORKING TIME: Mon - Fri: 9h00-18h00; fulltime trên office, sau ổn thì WFH 1 ngày/tuần
Quyền lợi được hưởng
- Annual performance review: twice/ year
- Performance Bonus for all staff
- Patents and Inventions bonus
- Bao Viet Premium Healthcare Insurance Package even during probation period
- Annual Health Check-up for all staff
- Good career advancement opportunities
- Opportunity to acquire technical knowledge and experience in the latest technologies
- 12 days annual leaves, + New Year holiday according to the Japanese calendar
- Company trip, Year-End Party
- Insurance in full gross salary
- Gift for Tet/ Autumn Festival
- Free coffee
Công ty TNHH Thương Mại Long Á là nhà phân phối độc quyền của hãng Văn Phòng Phẩm Deli tại Việt Nam.Trải qua 10 năm triển khai sản phẩm Deli, hiện nay chúng tôi có thể tự hào vì sản phẩm Deli đã có mặt trên tất cả các tỉnh thành trên toàn quốc với hệ thống phân phối cũng như các đại lý rộng khắp. Nhấn mạnh vào việc cung cấp các sản phẩm tiết kiệm chi phí nhất cho người tiêu dùng.
Tự hào là một trong những nhãn hàng văn phòng phẩm lớn nhất tại Việt Nam, Deli Việt Nam không ngừng nỗ lực và phát triển trong lĩnh vực phân phối các sản phẩm cho các đơn vị văn phòng, trường học,... Với phương châm sản xuất những sản phẩm chất lượng tốt nhất và luôn đặt khách hàng làm trọng tâm, sứ mệnh của Deli là làm hài hòng người tiêu dùng toàn cầu với những sản phẩm chất lượng cao, độ tin cậy tuyệt đối và thân thiện với người dùng.
Năm 2020 là một năm thành công của Deli Việt Nam khi đã phủ sóng trên hầu hết các sàn Thương mại Điện tử uy tín. Đối với một thương hiệu còn non trẻ như Deli, chúng tôi luôn nỗ lực thay đổi từng ngày để phù hợp với thị hiếu của người tiêu dùng Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2005
Mission
Làm hài hòng người tiêu dùng toàn cầu với những sản phẩm chất lượng cao, độ tin cậy tuyệt đối và thân thiện với người dùng.