What You’ll Do
- Working directly with the Account Manager and clients, taking briefs, developing a proposal, and presenting to clients.
- Build, and manage client relationships with different agencies for social outreach/influencer marketing campaigns.
- Build and maintain strong client relationships that will assist in smooth and on-time project development and execution, as well as impact future business opportunities.
- Create and manage project scope and timelines, implementing any necessary processes and procedures.
- Meet and communicate consistently with internal and external teams to manage project scope, timelines, assets, progress, and client deliverables.
- Write client briefs and work with internal teams to produce the best outputs.
- Work with other internal departments, such as social media/creative department/media, to streamline processes and improve efficiency.
- Making reports to reflect project progress including risks, benefits, KPIs achievement to Account Manager/Account Director and clients.
- Responsible for building & maintaining relationships with third-party suppliers to make sure input products meet desired quality & are delivered within deadlines
- A recognized university degree
- Proficiency in Vietnamese & English
- Minimum of 3 years of experience as Account Executive role in a digital marketing agency, especially in an account executive, social media role.
- Experience in Influencer Marketing
- Solid knowledge of digital tools & channels
- Result-driven and have a good sense of responsibility as well as a strong enthusiasm
- Excellent organization and documentation skills (MS Word, Excel, PowerPoint, task management systems)
- Experience in a fast-paced work environment
- Ability to multi-task in a fast-paced environment
- Proven organizational skills and attention to detail, as well as the ability to prioritize and work well in an environment with competing demands
- Excellent communication skills
- Competitive Salary
- Performance Review (2 times per year)
- Performance Bonus (1 time per year from 0.5-3 months salary amount)
- Annual Leave: 15 days and other leave types
- Private Health Insurance
- TGIF, monthly birthday, and other fun events
- MacBook to be provided
- Good chance to explore new trends in the digital market
- Opportunity to learn and work with the most advanced advertising technology platforms
- Work in a professional, active, international, and dynamic environment
Công ty TNHH Thương Mại Long Á là nhà phân phối độc quyền của hãng Văn Phòng Phẩm Deli tại Việt Nam.Trải qua 10 năm triển khai sản phẩm Deli, hiện nay chúng tôi có thể tự hào vì sản phẩm Deli đã có mặt trên tất cả các tỉnh thành trên toàn quốc với hệ thống phân phối cũng như các đại lý rộng khắp. Nhấn mạnh vào việc cung cấp các sản phẩm tiết kiệm chi phí nhất cho người tiêu dùng.
Tự hào là một trong những nhãn hàng văn phòng phẩm lớn nhất tại Việt Nam, Deli Việt Nam không ngừng nỗ lực và phát triển trong lĩnh vực phân phối các sản phẩm cho các đơn vị văn phòng, trường học,... Với phương châm sản xuất những sản phẩm chất lượng tốt nhất và luôn đặt khách hàng làm trọng tâm, sứ mệnh của Deli là làm hài hòng người tiêu dùng toàn cầu với những sản phẩm chất lượng cao, độ tin cậy tuyệt đối và thân thiện với người dùng.
Năm 2020 là một năm thành công của Deli Việt Nam khi đã phủ sóng trên hầu hết các sàn Thương mại Điện tử uy tín. Đối với một thương hiệu còn non trẻ như Deli, chúng tôi luôn nỗ lực thay đổi từng ngày để phù hợp với thị hiếu của người tiêu dùng Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2005
Mission
Làm hài hòng người tiêu dùng toàn cầu với những sản phẩm chất lượng cao, độ tin cậy tuyệt đối và thân thiện với người dùng.