Việc làm Long Á

Cập nhật 31/08/2024 11:15
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH TM Long Á
HR & Admin Staff
Long Á
9 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 8 - 10 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 16/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Đồng Nai

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Receptionist tasks:

  • Receiving incoming telephone calls, documents and transfer to related person. Sending documents, courier when needed. Arrange and control the meeting rooms.
  • Welcome visitors warmly, make sure they are comfortable, instruct them to meet people.
  • Ensure knowledge of staff movements in and out of the organization.

Admin tasks:

  • Make sure the office runs smoothly, work with suppliers to get the best rate, and solve the problems if any (phone, taxi, electricity, drinking water, stationery, express service DHL, TNT, EMS, 247, hotel, air ticket, printing, healthcare service, office flower, office cleaning, etc…)"
  • Payments: process all the payments on time (including monthly payments and other necessary payments)
  • Booking: hotel, air ticket, team lunch/ dinner/party.
  • Apply for visa: VOA for guests, Business / Tourist visa for expats.
  • Maintain accurate labor records for foreign experts working in Vietnam (including Work Permits and Temporary Residence Cards)
  • Arrange for visiting plan for guests (pick up, transportation, accommodation…)
  • Order beverages and food for guests and expats when needed.
  • Support all the ex-pats and co-workers (HCM, Long An, Bien Hoa, Di Linh, Buon Me Thuot, Quy Nhon, Gia Lai) if any.
  • In charge of Zoom meeting
  • Other ad-hoc jobs assigned by managers.

Internal Communication tasks:

  • Develop and execute plans for internal communication activities, ensuring requests and managing funding for these initiatives. This includes organizing quarterly Employee of the Month celebrations, birthday events, and major holiday festivities throughout the year.
  • Disseminate event information through common communication channels to ensure all employees are informed.

Yêu Cầu Công Việc

Education: Graduated with a College or University degree in fields such as Human Resources, Social Sciences, English language, or Business Administration; however, this is not a mandatory requirement.

Experience: At least 1 year of working experience in HR & Admin, General affair field is preferred.

Key Behavioral/ Leadership Competencies: Strong problem-solving skills and a proactive attitude towards learning and development/Energetic, self-motivated, and enjoying the challenge

Key Soft Skills: English skills: Business English fluency/Proficient in using Microsoft Office applications (Excel, PPT).

Key Technical Competencies: Strong organizational skills with the ability to manage multiple tasks and priorities effectively.

Other Priority Competencies/Skills: Excellent communication and negotiation skills, both verbal and written/Have good ethics and self-discipline

Địa điểm làm việc

Đồng Nai
KCN ICD Tân Cảng, Olam Hạnh nhân, B7 – Kho Tiến Nga, KP Tân Cang, Phường Phước Tân, TP. Biên Hòa, Tỉnh Đồng Nai.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 8 Tr - 10 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 189 Nghi Tàm, Tây Hồ

Công ty TNHH Thương Mại Long Á là nhà phân phối độc quyền của hãng Văn Phòng Phẩm Deli tại Việt Nam.Trải qua 10 năm triển khai sản phẩm Deli, hiện nay chúng tôi có thể tự hào vì sản phẩm Deli đã có mặt trên tất cả các tỉnh thành trên toàn quốc với hệ thống phân phối cũng như các đại lý rộng khắp. Nhấn mạnh vào việc cung cấp các sản phẩm tiết kiệm chi phí nhất cho người tiêu dùng.

Tự hào là một trong những nhãn hàng văn phòng phẩm lớn nhất tại Việt Nam, Deli Việt Nam không ngừng nỗ lực và phát triển trong lĩnh vực phân phối các sản phẩm cho các đơn vị văn phòng, trường học,... Với phương châm sản xuất những sản phẩm chất lượng tốt nhất và luôn đặt khách hàng làm trọng tâm, sứ mệnh của Deli là làm hài hòng người tiêu dùng toàn cầu với những sản phẩm chất lượng cao, độ tin cậy tuyệt đối và thân thiện với người dùng. 

Năm 2020 là một năm thành công của Deli Việt Nam khi đã phủ sóng trên hầu hết các sàn Thương mại Điện tử uy tín. Đối với một thương hiệu còn non trẻ như Deli, chúng tôi luôn nỗ lực thay đổi từng ngày để phù hợp với thị hiếu của người tiêu dùng Việt Nam.  

Chính sách bảo hiểm

  • Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.

Các hoạt động ngoại khóa

  •  Du lịch hàng năm,
  • year end party,
  • team building…

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 2005

Mission

Làm hài hòng người tiêu dùng toàn cầu với những sản phẩm chất lượng cao, độ tin cậy tuyệt đối và thân thiện với người dùng.

Những nghề phổ biến tại Long Á

Bạn làm việc tại Long Á? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Long Á

Long Á

Click để đánh giá