Mô tả công việc
- Meet, greet, and direct Guests who enter the lobby area, asking all guests and visitors if they require assistance.
- Serve as the main point of contact for VIP Guests and ensure hotel departments are fully briefed on their requirements
- Seek verbal feedback from customers regularly and respond to all Guest queries in a timely and efficient manner
- Be smart and well-groomed at all times and maintain a friendly cheerful attitude
- Courtesy and politeness are to be observed at all times and freely communicate with guests
- Assist in facilitating a fast, smooth, and pleasant check-out
- Preview VIP’ next day arrivals, ensuring that that accorded special status by the hotel are highlighted to Management and necessarily related functions are actions
- Familiar with the hotel’s policies and procedures, product, service, rates, special events, and city and local information to promote and upsell the hotel’s products and services whenever possible
- Responsible for arranging flowers and fruits for in-house and arrival guests
- Co-ordinate with the Housekeeping department and the reception to ensure that rooms assigned to VIP guests are in order.
- Ensures that all repeat guests are accorded personalized service recognized and welcome
- Handles guests’ complaints or requests and liaises with the department concerned to ensure immediate follow-up
- Check the guest birthday list daily for preparation and dispatching of birthday cards and cakes to guests
- General understanding of the Front Office and House Keeping operations regarding guest accommodation
Quyền lợi được hưởng
- Salary negotiated directly during the interview
- Working hours: 5 days/week, 2 days off/week.
- 100% Service charge bonus right at the beginning of the probationary period + Bonuses for holidays, Tet, 13th month salary.
- Delicious meals during the shift with neat uniforms.
- Full social insurance according to the law + Bao Minh 24h accident insurance for employees.
- Super friendly team, enthusiastic support.
- Surprise gifts on special occasions during the year.
Yêu cầu công việc
- Fluent communication in English and Japanese
- Young and good-looking
- Good team work skills
- 1-2 years' customer service experience, preferably in the hospitality field
Yêu cầu hồ sơ
TMT Insurance là một trong những trung tâm dịch vụ tài chính hàng đầu có trụ sở tại Houston, Texas và đã hoạt động trong ngành này hơn mười năm. Được thành lập bởi các nhà lãnh đạo xuất sắc, Tony Ly, Giám đốc điều hành và Magalie Albert, Giám đốc tài chính.
Mục tiêu ban đầu là giúp cộng đồng người Việt tại Mỹ dễ dàng tiếp cận các chương trình bảo hiểm y tế phù hợp với điều kiện kinh tế của mình. Giờ đây, chúng tôi có thể cung cấp các dịch vụ đầy đủ, bao gồm bảo hiểm nhân thọ, sức khỏe, nhà ở và ô tô cũng như các dịch vụ chuyên môn về thuế.
Được Expertise.com công nhận là một trong 10 nhà cung cấp bảo hiểm y tế hàng đầu, TMT Insurance được coi là một trong những nhà cung cấp dịch vụ bảo hiểm lớn nhất và được biết đến là có đại lý tốt nhất ở bang Texas. Và vào năm 2020, chúng tôi thậm chí còn mở rộng thị trường của mình sang các tiểu bang khác như Missouri, Mississippi, Florida và Maryland. Tất cả khách hàng ở các tiểu bang khác nhau này đã khẳng định chất lượng dịch vụ tốt nhất của chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành