Mô tả công việc
INDUSTRY OVERVIEW
Expert Network Services (ENS) is an industry that offers clients access to insights from various fields through a network of experts. Its market was valued at USD 2.28 billion in 2023 and is expected to grow to USD 6.12 billion by 2028.
Arches, a leading Asian knowledge-sharing service, boasts 250+ partners, 80,000+ experts, and 10,000+ interviews. We're doubling our team in 2024 for a global reach!
ROLE OVERVIEW
As an Expert Matching Associate, you'll actively search for, engage with, and recruit suitable experts to join clients' projects. The job requires strong analytical and communication skills and the ability to use different tools to find experts. The main goal is to provide valuable insights to clients through expert interviews and research.
WHAT YOU WILL DO
• Desk researching - Perform desk research to understand clients' requests on a project and identify potential experts' profile
• Sourcing expert - Leverage Arches' vast network and diverse platforms (LinkedIn, recruitment platforms, etc.) to identify the most relevant experts for each project.
• Engaging expert - Contacting experts using different methods (phone, email, LinkedIn) to assess their relevant experience and knowledge before connecting them with our clients
• Delivering expert - Facilitate interviews between clients and experts, ensuring a smooth and productive experience.
Yêu cầu công việc
WHAT MAKES YOU A GOOD FIT
• 1-3 years of professional experience in Recruitment, Business Development, Research, or any other related field.
• Advanced English language skills with the ability to communicate effectively with a diverse range of experts from APAC.
• A growth mindset, demonstrating a continuous desire to learn and improve your skills.
• Strategic prioritization skills, allowing you to manage multiple projects and deadlines effectively.
• With careful attention to detail, all deliverables are professional and of the highest quality for our professional service clients.
• The ability to work independently and take ownership of your projects, demonstrating strong autonomy and accountability.
• Critical thinking, including problem-solving skills, business analysis, and research expertise.
WORKING HOURS
The company offers two work schedule options for you to choose from:
• 03:00 PM - 00:00 AM (Indochina Time, GMT+7)
• 00:00 AM - 09:00 AM (Indochina Time, GMT+7)
You will work five days a week, from Monday to Friday.
Quyền lợi được hưởng
Salary & Allowances
Compensation & Benefits
• Competitive salary with performance reviews every 6 months, with the opportunity for salary increases annually based on your performance.
• 13th-month salary
Paid Leave – 12 days of annual leave, plus enhanced paid leave for special life milestones and financial support from Arches.
Insurance – Private medical insurance (including dental)
Self-learning budget – Up to $1000 per year.
Career Growth
• Rapid career advancement - Solve challenging problems for exciting startups and gain the skills and experience to propel you onto the global stage. Our rapid growth opens doors for swift promotions, putting you on a path to leadership.
• Build a high-caliber network – This role offers unparalleled exposure to industry leaders and decision-makers at top consulting and investment firms. You'll collaborate with and learn from the best, fostering valuable connections to propel your career forward.
Engagement
• We foster a thriving work environment with engaging team activities (quarterly dinners, company trips, social gatherings), snacks & drinks in the office, and support employee well-being through sports clubs (badminton, golf, football, etc.)
• Flexible work arrangements
Arches is more than just a company; it's a movement to democratize expertise. We're building a future where knowledge is accessible to all, and you can be a driving force behind this transformation. Join our team of passionate professionals backed by visionary investors and make your mark on the global stage.
TMT Insurance là một trong những trung tâm dịch vụ tài chính hàng đầu có trụ sở tại Houston, Texas và đã hoạt động trong ngành này hơn mười năm. Được thành lập bởi các nhà lãnh đạo xuất sắc, Tony Ly, Giám đốc điều hành và Magalie Albert, Giám đốc tài chính.
Mục tiêu ban đầu là giúp cộng đồng người Việt tại Mỹ dễ dàng tiếp cận các chương trình bảo hiểm y tế phù hợp với điều kiện kinh tế của mình. Giờ đây, chúng tôi có thể cung cấp các dịch vụ đầy đủ, bao gồm bảo hiểm nhân thọ, sức khỏe, nhà ở và ô tô cũng như các dịch vụ chuyên môn về thuế.
Được Expertise.com công nhận là một trong 10 nhà cung cấp bảo hiểm y tế hàng đầu, TMT Insurance được coi là một trong những nhà cung cấp dịch vụ bảo hiểm lớn nhất và được biết đến là có đại lý tốt nhất ở bang Texas. Và vào năm 2020, chúng tôi thậm chí còn mở rộng thị trường của mình sang các tiểu bang khác như Missouri, Mississippi, Florida và Maryland. Tất cả khách hàng ở các tiểu bang khác nhau này đã khẳng định chất lượng dịch vụ tốt nhất của chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành