Mô tả công việc
We are looking for a Customer Experience Officer (CXO) - who will play a key role in connecting our center with students, helping them have the best learning journey. In this role, you'll directly influence student success and ensure every customer receives great service. It's a great opportunity to grow personally while making a positive impact on students and their families.
Job Responsibilities:
Student Enrollment & Registration: Be responsible for your own sales, help students sign up for classes, and support them with payment processes.
Course Renewals: Manage your personal renewal targets and stay on top of the center's renewal progress to make sure goals are met.
Student Progress Monitoring: Track student progress, handle customer feedback, and ensure students reach their academic goals.
Cashier & Invoice Management: Make sure all invoices and documents follow company standards.
Book Management: Order, manage, and report on the availability of books to meet student needs.
Training & Meetings: Participate in scheduled training sessions and meetings to continually improve skills and stay updated.
Other Duties: Perform additional responsibilities as assigned by the line manager.
Yêu cầu công việc
University degree or higher
1-2 years of experience in relevant jobs, including customer service and sales roles.
Strong communication skills, with a proven ability to handle customer concerns and demonstrate integrity.
Proven problem-solving skills through managing difficult situations and a strong focus on students and customers.
Well-organized with excellent time management skills, strong mentality, and resilience.
Proactive, detail-oriented, and strong interpersonal skills to foster partnerships.
Leadership skills with the ability to oversee and plan ahead is a plus.
Quyền lợi được hưởng
- Môi trường làm việc dân chủ, hiện đại, chuyên nghiệp, có cơ hội thăng tiến và ổn định lâu dài.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước.
- Được hưởng chế độ chăm sóc sức khỏe toàn diện.
- Được hưởng các quyền lợi khác theo chính sách của công ty
TMT Insurance là một trong những trung tâm dịch vụ tài chính hàng đầu có trụ sở tại Houston, Texas và đã hoạt động trong ngành này hơn mười năm. Được thành lập bởi các nhà lãnh đạo xuất sắc, Tony Ly, Giám đốc điều hành và Magalie Albert, Giám đốc tài chính.
Mục tiêu ban đầu là giúp cộng đồng người Việt tại Mỹ dễ dàng tiếp cận các chương trình bảo hiểm y tế phù hợp với điều kiện kinh tế của mình. Giờ đây, chúng tôi có thể cung cấp các dịch vụ đầy đủ, bao gồm bảo hiểm nhân thọ, sức khỏe, nhà ở và ô tô cũng như các dịch vụ chuyên môn về thuế.
Được Expertise.com công nhận là một trong 10 nhà cung cấp bảo hiểm y tế hàng đầu, TMT Insurance được coi là một trong những nhà cung cấp dịch vụ bảo hiểm lớn nhất và được biết đến là có đại lý tốt nhất ở bang Texas. Và vào năm 2020, chúng tôi thậm chí còn mở rộng thị trường của mình sang các tiểu bang khác như Missouri, Mississippi, Florida và Maryland. Tất cả khách hàng ở các tiểu bang khác nhau này đã khẳng định chất lượng dịch vụ tốt nhất của chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành