Việc làm Công Ty TNHH Trần Việt Phát

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Trần Việt Phát
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng / CS Staff
Công Ty TNHH Trần Việt Phát
6 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 16/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 28/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Dương

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

1. Sign/re-sign sales contract with customers to implement orders follow law and regulation.

2. Provide quotations to customers to receive confirmation from customers.

3. Receive orders from customers and work with KIO for resolving problems related to orders to assure orders can be keyed in system on time.

4. Tracking color swatches to assure product follow customer standard.

5. Work with PPC/Subcontractors to confirm ETD of new order/ delay order to assuring shipping on time to customer.

6. Update changing RTD or order information from customer to work with related departments.

7. Make the packing list and other required document for the shipments

8. Work with WH/Logistic/Transportation company about shipment arrangement to assure shipping on time to customer

9. Do open order/shipping plan/customer complaint/delay/FGs stock…reports and send to team leader

10. Go to customer factories for meeting to resolve the problems if needed

11. Visit customers for the meeting in urgent and important cases, as well as periodic customer visits to strengthen customer relationships

12. Work with purchasing to tracking ETD of materials and support confirm NG materials to assure shipping to customer on time.

13. Work with QC/production to resolve urgent/delay case to product urgent order on time.

14. Implement 6S to assure working area follow 6S standard.

15. Do the other tasks following superior assignment

Yêu Cầu Công Việc

  1. Education & Knowledge: College/ University
  2. Foreign language:  English communicating
  3. Experience: At least 2 - 3 years experience in CS position at manufacturing. Priority for footwear industry
  4. Other skills: 
  • Time management skills
  • Communication and Negotiation skill
  • Problem sovling
  • Can use ERP system

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Trần Việt Phát
Công Ty TNHH Trần Việt Phát Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 9, phố Đào Duy Anh, Phường Phương Liên, Quận Đống Đa, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

TransViet group là đại diện chính thức cho một số hãng hàng không Quốc tế hàng đầu thế giới: All Nippon Airways (Nhật), Bangkok Airways (Thái Lan), British Airways (Anh), Garuda Indonesia (Indonesia), Royal Jordanian (Jordan), United Airlines (Mỹ)… và là Top 10 Công ty Du lịch hàng đầu Việt Nam 

Quy mô: Gần 400 nhân viên với 2 văn phòng chính ở HN và TPHCM, ngoài ra còn có vp ở Hải Phòng, Đà Nẵng, Đồng Nai

Những nghề phổ biến tại Công Ty TNHH Trần Việt Phát

Bạn làm việc tại Công Ty TNHH Trần Việt Phát? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty TNHH Trần Việt Phát

Công Ty TNHH Trần Việt Phát

Click để đánh giá