Mô tả công việc
Admin tasks:
- Receive, direct and relay telephone, fax or email messages in appropriate manner;
- Maintain the general filing system and file all correspondence including hard copy and electronic filling system;
- Assist in the planning and preparation of meetings, conferences, events;
- Make preparations for meetings including creating, transcribing and distributing meeting agendas and minutes;
- Provide work-processing secretarial support;
- Type confidential documents;
- Receive and interact with incoming visitors;
- Set up accommodation and entertainment arrangements for company visitors;
- Maintain an adequate inventory of office supplies;
- Perform general clerical duties to include but not limited to: photocopying, faxing, mailing and filling;
- Review operating practices and implement improvements where necessary;
Legal tasks:
- Providing legal research or initial legal advice as instructed;
- Assisting Legal Manager with the follow-up and communication with the internal stakeholders of legal advices and assistance provided by Legal Department.
- Draft the first copy of legal documents;
- Submit application of legal documents/certificates to the concerned authorities and follow up their feedback;
- Report to Legal Manager all matters relating to legal task;
- Organize all legal documents in a confidential way.
Quyền lợi được hưởng
Social Insurance; Health and Unemployment Insurance
Premium Health insurance
Gifts birthdays, weddings, and more
Annual Health check
Other benefits (free parking; meals;...)
Yêu cầu công việc
The Admin & Legal Assistant must have proficient knowledge in the following areas:
- Office administration
- An understanding of relevant legislation, policies and procedures
The Admin & Legal Assistant must demonstrate the following skills:
- Good English communication skills (including verbal and written)
- Effective verbal and listening communications skills
- People/interpersonal skills
- Computer skills including the ability to operate computerized spreadsheet and word-processing programs at a highly proficient level.
- Organizational skills
Yêu cầu hồ sơ
- Address: 17-19-21 Lý Tự Trọng, P. Bến Nghé, Quận 1, Tp. HCM
- Tel: 028 38226 111 (Ext: 144- Ms Thảo)
Công ty TNHH TRIBECO Bình Dương – 100% vốn nước ngoài (trực thuộc tập đoàn Uni-President Đài Loan) là một trong những doanh nghiệp sản xuất và kinh doanh nước giải khát và bán buôn thực phẩm hàng đầu Việt Nam.
Được hình thành từ năm 1992 với một số sản phẩm uy tín trên thị trường như Sữa đậu nành Tribeco, Trisoy, Trà xanh 100, Yến Wings, Tăng lực X2, Mì Unif…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1992
Mission
- Tribeco từng bước tiến lên một tầm cao mới, với nhà máy mới hiện đại, công nghệ tiên tiến và hệ thống phân phối rộng khắp, đội ngũ bán hàng chuyên nghiệp nhằm mang đến cho người tiêu dùng các sản phẩm chất lượng hướng đến giá trị dinh dưỡng cao và phù giá trị văn hóa cộng đồng Việt Nam.
- Với mục tiêu phát triển thị trường mạnh mẽ, công ty Tribeco đã đầu tư về vật chất lẫn nhân sự và chú trọng đầu tư sản xuất sản phẩm chất lượng cao –đảm bảo vệ sinh an toàn thực phẩm –kiểu dáng bao bì phong phú –giá cả phù hợp –hệ thống phân phối phát triển đã tạo niềm tin đối với người tiêu dùng, với rất nhiều thành tích sau: Chứng nhận Iso 9001:2000 vào tháng 6/2002