About IDP
IDP is the global leader in international education services, delivering global success to students, test takers and our partners, through trusted human relationships, digital technology and customer research. An Australian-listed company, we operate in more than 50 countries around the world.
Our team is comprised of over 7,000 people of various nationalities, ages and cultural backgrounds. Proudly customer-first, our expert people are powered by global technology. Together, we offer unmatched services, helping local dreams become realities, all over the world.
Learn more at www.careers.idp.com
Key Accountabilities
- Ensure and maintain the efficiency and security of the IELTS test.
- Manage and handle IELTS confidential materials under tight compliance standards.
- Conduct and materials relating to other IELTS Products/Services such as IELTS Life skills, Enquiry on Results, Additional TRFs, …
- Organize IELTS administrations.
- Assistance in other matters pertaining to IELTS and other examinations payments and administration.
- Handle emergencies on the test day to ensure service continuity and work with the Test Centre Manager on service recovery when needed.
- Act as key contact point with stakeholders for technical issues and troubleshooting.
- Experience - Minimum 2 years in Customer Care/Counselling/Administration (Ability to work in a busy operating environment offering high standards of Customer Care is a plus).
- Experiences or having sense in handling computer/IT issues will be a plus
- Competent communication skills (in both Vietnamese and English – IELTS 6.0 or above)
- Integrity – being honest, confidential and ethical
- Proficiency in using M.S Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- Attention to detail – being careful about details and thorough in completing tasks.
- Dependability – being reliable, responsible, multi-task, and handle tasks under high pressure.
LARION Computing được thành lập vào năm 2003. Công ty chúng tôi chuyên cung cấp các dịch vụ phát triển phần mềm, các sản phẩm và giải pháp Công Nghệ Thông Tin.
Chúng tôi có đội ngũ quản lý, phân tích, thiết kế, lập trình, kiểm thử viên chuyên nghiệp, năng lực cao. Hơn nữa, chúng tôi có sự kết hợp tối ưu giữa các kỹ sư trẻ trung, năng động, sáng tạo và các chuyên viên hàng đầu.
Với bề dày kinh nghiệm tích lũy được qua việc hiện thực và triển khai thành công các dự án mang tầm quốc tế và nhiều năm làm việc cùng khách hàng và đối tác là các công ty hàng đầu thế giới, chúng tôi rất vinh dự được cung cấp cho quý khách hàng các dịch vụ, sản phẩm, giải pháp một cách nhanh nhất, hiệu quả nhất và chuyên nghiệp nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- 2015: Won the Top40 Leading ICT Companies 2015 Award granted by VINASA
- 2014: Won the Vietnam's Top30 Leading ICT Company
- 2003: Founded in 2003, LARION Computing is the very competent software outsourcing company
Mission
Sở hữu hệ thống quản lý chất lượng theo tiêu chuẩn ISO 9001:2008, nhiều năm liền nằm trong top 12 công ty tốt nhất trong Công viên Phần mềm Quang Trung, cùng phương châm làm việc “Hợp tác cùng phát triển dựa trên lòng tin, chất lượng và sự thỏa mãn”, chúng tôi cam kết luôn làm việc với tinh thần trách nhiệm cao, mang lại lợi ích tốt nhất cho quý khách hàng và đối tác.
Review Larion
Môi trường thân thiện, sếp và đồng nghiệp hòa đồng, cởi mở
Công ty hay tổ chức nhiều hoạt động cho nhân viên(IT)
Anh em công ty hòa đồng thân thiện(IT)