Việc làm BMC

Cập nhật 04/10/2024 22:32
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Tư vấn và Đào tạo BMC
Cửa Hàng Phó - Mảng Thời Trang
BMC
11 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 15 - 20 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 07/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc

Mô tả công việc

Commercial/Visual:

  • To ensure that the shop-floor layout and new lines are merchandised according to the company guidelines.

  • Analyze daily Information and reacts to it accordingly.

  • To be in charge of planning the commercial and visual activity of the store in a daily/ weekly/seasonal manner.

  • Work alongside the management team to ensure that the best RFID practice is in place at all times.

  • Control products level in the store.

Customer Service:

  • To ensure a high level of customer service is offered in the store.

  • Monitor and support customer service action plans.

  • To solve and manage customer issues as they arise and refer to the senior management team when necessary.

  • To understand and reinforce the company return policy.

  • To support customer service with product knowledge and awareness of the following:

  1. New arrivals

  2. Replenishment of best sellers

  3. Offering alternatives

Shop-floor & Sales Management:

  • Manage and motivate the team to increase sales and ensure efficiency.

  • To be aware of the daily and monthly budgets to meet and exceed them.

  • To communicate with the management team on a daily basis with information regarding personnel and product.

  • To ensure standards are maintained during the day and at closings.

Team Management:

  • To lead and keep a high level of motivation within the department.

  • To guarantee the adequate induction and follow up on training for new team members.

  • To assist in the development and retention of an effective team.

  • To get involved in performance management of sales assistants (I.e. sickness/ absence, lateness, returns to work, etc).

Health & Safety:

  • To ensure good housekeeping is maintained throughout all areas in the store and to communicate with the senior management team in case an incident happens.

  • To be aware of the risks employees and customers are exposed to and to be aware of safe work practices and company procedures to overcome them

Yêu cầu công việc

  • At least 1 year of experience in fashion retail chains (Big brands) at the same position/role

  • Or candidates with over 1 year of store management experience, and English proficiency, in Food and Beverage or Hospitality chains.

  • Strong communication, problem-solving, and team management skills.

  • Passion for fashion.

Quyền lợi được hưởng

  • Be trained in a professional environment.

  • Opportunities to develop career path in fashion retail.

  • Monthly commission bonus.

  • Annual performance bonus.

  • Employee Discount.

  • Parking Allowance.

  • 13th month salary.

  • 12 annual leave/year.

  • Social insurance

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 9, Ngõ 136 Phố Phương Liệt, Phường Phương Liệt, Quận Thanh Xuân, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Mô tả công việc

1. Thực hiện các công tác tuyển dụng

- Tham gia thiết lập bảng mô tả công việc cho các vị trí tuyển dụng.

- Sàng lọc hồ sơ, liên hệ với các ứng viên, sắp xếp lịch phỏng vấn và trực tiếp tham gia phỏng vấn.

- Thông báo kết quả phỏng vấn cho ứng viên trúng tuyển và gửi thư cảm ơn đối với ứng viên không đạt.

2. Thực hiện các công tác nhân sự

- Theo dõi chấm công, tính lương cho toàn bộ nhân sự

- Kiểm tra hồ sơ nhân sự được tiếp nhận và hoàn thiện các thủ tục tiếp nhận cho nhân viên mới

- Theo dõi nhân hết thử việc, hết hạn hợp đồng làm đánh giá.

- Theo dõi nhân sự nghỉ việc, nghỉ thai sản và xử lý theo quy trình.

3. Thực hiện các công tác hành chính, truyền thông nội bộ

- Quản lý văn phòng phẩm

- Tổ chức các sự kiện: sinh nhật, happy hour, ...

4. Thực hiện các công việc khác theo sự chỉ đạo của cấp trên.

Yêu cầu ứng viên

1. Ứng viên có từ 3 năm kinh nghiệm trở lên ở vị trí hành chính nhân sự tổng hợp, ứng viên mạnh về tuyển dụng và phát triển tổ chức

2. Nữ, trong độ tuổi 9x

3. Kỹ năng giao tiếp tốt.

4. Tin học văn phòng thành thạo

5. Trung thực, nhiệt tình trong công việc

Những nghề phổ biến tại BMC

Bạn làm việc tại BMC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BMC

BMC

Click để đánh giá