Mô tả công việc
About MMusic:
MMusic is pioneering the future of Vietnamese music and content on the global stage. We are an ecosystem of services and content platforms tailor made for the young generation. We aim to foster a creative community for GenZ, facilitate brand connections with younger audiences, and ultimately, build a cultural hub that celebrates individual and collective growth.
Key Responsibilities
● Lead in overall integrated marketing and communications strategy of assigned client business:
o Provide actionable insights for campaign, content or product ideation, design and implementation to the client business.
o Research current market trends and predicting future trends that might affect the product or service's success
o Analyze market data, consumer feedback and survey responses to develop a marketing and communication plan o Rebrand existing products or services
o Perform target audience research o Brand positioning, which involves defining the
Yêu cầu công việc
Qualifications
● Bachelor's degree in Business, Marketing, Communications or other relevant discipline
● At least 5 years of work experience in management consulting, market research or advertising.
● FMCG industry experience is a plus.
● Proficient in Microsoft Excel for data analysis and visualization.
● Capable of packaging and presenting analytical findings, and effectively communicating complex concepts to both Client and internal teams in an easy-to-understand manner.
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
the target audience thinks of when they hear the brand's name
o Create buyer personas, which are descriptions of the company's ideal customer that include their age, lifestyle, personality, goals, needs and challenges
o Do audits every year or two to assess the brand's status in the market and ways to strengthen it
o Create brand architecture, which includes the logo, messaging, creative materials and marketing campaigns
o Create brand stories that tell consumers about a product or service and try to form an emotional connection with them
o Oversee the production of all brand creative from a strategic standpoint—advertisements, presentations, sales sheets, social media campaigns, blogs, testimonials—and ensuring they have a consistent tone and message and are aligned to strategic and communication objectives
o Overseeing social media scope and developing social strategy.
● Always apply analytical rigor and fact-based reasoning to marketing proposals
● Ensure strong collaborative relationships within the team members and externally with key agency and client partners to consistently elevate the quality of thinking and ideas applied to the client business.
● Actively grow the abilities and skill of assigned support staff through training programs, mentorship and hands-on learning.
● Create a positive environment of personal and professional growth for department members to encourage loyalty, openness of opinion and constant curiosity and learning.
Công ty TNHH Việt Vạn Nhất trang bị dây chuyền sản xuất hiện đại cùng hệ thống máy móc đạt chuẩn sẵn sàng đáp ứng được những đơn hàng lớn, đặc biệt với công nghệ in ấn tiên tiến flexo và offset trên nền bìa giấy, phôi carton 3 lớp, 5 lớp, 7 lớp, in hộp giấy carton có màu sắc rõ nét, mang tính mỹ thuật cao, đảm bảo mang đến sự hài lòng cho quý khách hàng.
Nguồn nguyên liệu đầu vào được ưu tiên chọn lọc để đảm bảo chất lượng sản phẩm là tốt nhất sau khi hoàn thiện. Hầu hết nguồn nguyên liệu giấy của Vietpacking được nhập khẩu trực tiếp từ Thái Lan, Đài Loan, và Indonesia hoặc từ một trong các công ty giấy uy tín nhất tại Việt Nam như Giấy Sài Gòn, Giấy Chánh Dương và Giấy Xuân Mai.
Vietpacking với đội ngũ lãnh đạo trẻ và tài năng cùng với khát vọng mang sản phẩm của mình đến khắp nơi trên mọi miền Việt Nam, vừa hỗ trợ hậu cần, vừa là đối tác tin cậy với doanh nghiệp trên khắp đất nước.