Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
Commercial/Visual:
-
To ensure that the shop-floor layout and new lines are merchandised according to the company guidelines.
-
Analyze daily Information and reacts to it accordingly.
-
To be in charge of planning the commercial and visual activity of the store in a daily/ weekly/seasonal manner.
-
Work alongside the management team to ensure that the best RFID practice is in place at all times.
-
Control products level in the store.
Customer Service:
-
To ensure a high level of customer service is offered in the store.
-
Monitor and support customer service action plans.
-
To solve and manage customer issues as they arise and refer to the senior management team when necessary.
-
To understand and reinforce the company return policy.
-
To support customer service with product knowledge and awareness of the following:
-
New arrivals
-
Replenishment of best sellers
-
Offering alternatives
Shop-floor & Sales Management:
-
Manage and motivate the team to increase sales and ensure efficiency.
-
To be aware of the daily and monthly budgets to meet and exceed them.
-
To communicate with the management team on a daily basis with information regarding personnel and product.
-
To ensure standards are maintained during the day and at closings.
Team Management:
-
To lead and keep a high level of motivation within the department.
-
To guarantee the adequate induction and follow up on training for new team members.
-
To assist in the development and retention of an effective team.
-
To get involved in performance management of sales assistants (I.e. sickness/ absence, lateness, returns to work, etc).
Health & Safety:
-
To ensure good housekeeping is maintained throughout all areas in the store and to communicate with the senior management team in case an incident happens.
-
To be aware of the risks employees and customers are exposed to and to be aware of safe work practices and company procedures to overcome them
Yêu cầu công việc
-
At least 1 year of experience in fashion retail chains (Big brands) at the same position/role
-
Or candidates with over 1 year of store management experience, and English proficiency, in Food and Beverage or Hospitality chains.
-
Strong communication, problem-solving, and team management skills.
-
Passion for fashion.
Quyền lợi được hưởng
-
Be trained in a professional environment.
-
Opportunities to develop career path in fashion retail.
-
Monthly commission bonus.
-
Annual performance bonus.
-
Employee Discount.
-
Parking Allowance.
-
13th month salary.
-
12 annual leave/year.
-
Social insurance
Công ty TNHH Wistron Infocomm (Việt Nam) được thành lập vào năm 1996, Wistron là một trong những nhà cung ứng lớn nhất thế giới về các sản phẩm thông tin và kết nối. Ngoài trụ sở chính tại Đài Loan, công ty còn có các mạng lưới phân phối tại Châu Á, Châu Âu, và Bắc Mỹ.Hiện công ty có 25 nhà máy trên toàn cầu.
Wistron có hơn 100.000 nhân viên trên toàn thế giới. Với tư cách là ODM (nhà sản xuất thiết kế ban đầu) Wistron thiết kế và sản xuất các sản phẩm cho các công ty khác bán dưới tên thương hiệu của chính họ. Wistron tập trung vào các sản phẩm ICT (công nghệ thông tin và truyền thông), bao gồm máy tính xách tay, máy tính để bàn, máy chủ, bộ lưu trữ, TV LCD, thiết bị cầm tay và các thiết bị, dụng cụ cho các ứng dụng y tế. Là nhà máy sản xuất ocm /odm sản phẩm cho 10 thương hiệu thông tin lớn nhất trên toàn cầu: Dell, Apple, Acer, HP, Lenovo, Sony…
Công ty TNHH Wistron Infocomm (Việt Nam) có trụ sở tại KCN hỗ trợ Đồng Văn III Phường, Duy Tiên, Hà Nam, Việt Nam, chính thức đi vào hoạt động vào năm 2021. Tổng diện tích của là 232.087 ㎡. Hiện là nhà máy lớn nhất tại Khu công nghiệp Đồng Văn, tập trung vào sản xuất máy tính Taptop và các sản phẩm khác, với môi trường nhà xưởng đẹp và môi trường văn phòng thoải mái, Wistron Việt Nam cam kết xây dựng một doanh nghiệp thông minh hiện đại với thiết bị tự động hóa hoàn toàn và chế độ phúc lợi nhân viên hoàn hảo.