Mô tả công việc
Key Responsibilities:
Client Communication:
Assist in managing relationships with Japanese- speaking clients and address inquiries.
Provide basic support on IT products and services.
Sales Support:
Conduct market research to identify new leads and business opportunities.
Help prepare sales proposals, quotes, and presentations.
Coordination and Reporting:
Collaborate with internal teams to meet client needs.
Track sales activities and provide regular progress reports.
Learning and Development:
Participate in training to enhance product knowledge and sales skills.
Yêu cầu công việc
Requirements:
Education: Bachelor&039;s degree in Business, IT, or a related field (or equivalent practical experience).
Technical Knowledge: Basic understanding of IT concepts and software solutions (training will be provided).
Language Skills: Proficiency in Japanese (JLPT N2 or above) and English (both written and spoken).
Skills:
Ability to build rapport with clients and understand their needs.
Strong communication and interpersonal skills.
Self- motivated, eager to learn, and capable of working independently or in a team.
Experience: Fresh graduates or candidates with up to 1 year of relevant experience are welcome to apply.
Quyền lợi
Compensation & Benefits
Work performance review 2 times/ year (in April and October);
Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;
Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset;
Men’s Day, Women’s Day, Children’s Day, Mid- Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company;
Social insurance, health insurance, unemployment insurance and Bao Viet care insurance;
01 hour paid leave per day for women having children under 12 months
Yearly company trip and year- end party, quarterly team building and weekly eating together; English- Japanese Club, Sports Clubs;
Performance bonus, 13th- month salary, public holidays bonus (2/9, 30/4, 1/5, 1/1); bonus for Excellent Employee and Excellent Team;
01 day remote work; A flexitime allowance of 90- 180 minutes per month for employees;
Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks;
Training courses and working opportunities with technical gurus who built and operated world- class applications with millions of users. This might be a good chance for graduated students to learn cutting- edge technologies and how to build scalable system from scratch;
Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation;
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-27 00:20:02
Bình Minh Group có kinh nghiệm 10 năm trong lĩnh vực phân phối các sản phẩm máy công trình, xây dựng: Heli, Kobelco, Dynapac,… Công ty TNHH Xe nâng Bình Minh là đại diện độc quyền thương hiệu Heli – thương hiệu xe nâng mới thị phần số 1 Việt Nam từ năm 2018 với sản lượng trung bình 2000 xe/năm.
Hiện nay xe nâng Bình Minh đang là:
Đại lý độc quyền nhập khẩu và phân phối xe nâng hàng Heli tại Việt Nam.
Đại lý chính hãng PP các bộ đính kèm: Nhãn hiệu Liandong attachments.
Đại lý chính thức PP các bộ đính kèm: Cascade attachments và KAUP attachments.
Bình Minh nhà cung cấp xe nâng hàng đầu tại Việt Nam:
TOP 4 doanh nghiệp bán xe nâng mới lớn nhất Việt Nam năm 2015.
TOP 2 doanh nghiệp xe nâng hàng tốc độ tăng trưởng trên 200%/1 năm.
TOP 1 đại lý bán xe nâng hàng Heli tốt nhất khu vực Châu Á năm 2015.
TOP 3 doanh nghiệp nhập khẩu xe nâng lớn nhất Việt Nam năm 2016.
TOP 2 doanh nghiệp nhập khẩu xe nâng lớn nhất Việt Nam năm 2017.
TOP 2 doanh nghiệp nhập khẩu xe nâng lớn nhất Việt Nam năm 2018.
TOP 1 thị phần xe nâng mới tại thị trường Việt Nam 2019-2022