Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Customer Planning Assistant Manager – Omni Channel
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
01/11/2024
Hạn nộp hồ sơ:
01/12/2024
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
5 - 6 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Descriptions
- In charge of a specific Omni Modern Trade customers.
- Drive the design & implementation of Omni categories/customers O2O plan:
- Develop Omni channel & shopper insights and translate insights into business building opportunities.
- Build specific trade/media plans/activities for Omni channel & deliver category/ brand JTBD/objectives.
- Identify trade/media spend opportunities for Omni customer and plan/allocate funds for trade/media activity.
- Plan & deliver Omni GMV Target via digital converstion tool.
- Cooperate with stakeholders to drive for O2O deployment of assortment, content, promotion.
- Drive O2O shopper journey via digital shopper marketing solution & loyalty partnership.
- Delivering analytics to understand shopper trend, sales movement to define opportunities & risks to define action.
- Co-operate with Omni customers & internal stakeholders of Retail Innovation, Digital Commerce
- Marketing, Marketing team on data partnership set-up & deployment, data activation on 1pd & 2pd data with customer with high ROAS.
- Online Perfect Store deployment for Omni Site:
- Serve as primary facilitator for Omni commerce content-related agenda.
- Collaborate with internal teams & Omni customer to co-deploy Perfect Store online & 7 Omni-channel assets.
- Collaborate with Customer & Unilever field force in-store team to ensure O2O
- Operation of OLA (online availability) & O2O Promotion deployment, & pick, pack, last-mile delivery.
- Lead on-site visibility & media activities:
- Propose for customer team/ brand team on plan to visualize banners/visibility/media to drive Omni traffic, sale out.
- Manage Omni Visibility/media budgeting/investment to deliver right efficiency & growth impacts.
- Leading O2O thematic campaign deployment of content, promotion, media & visibility & instore operation.
- Build & cultivate partnership with key content persons in Omni retailers to stay updated of best practices, new features & developments, unique collaboration opportunities, etc.
- University graduate in business administration, foreign trade, economics
- At least 3- 5years relevant working experience in FMCG, E-commerce industry
- Experience in content development highly valued. Good planning, logical thinking.
- Proactiveness & having team-work spirit
- Quick learning & able to adapt with changes
- Good command of English communication
Khu vực
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Số 14 Lô 8, Đền Lừ 1, Phường Hoàng Văn Thụ, Quận Hoàng Mai, Thành phố Hà Nội, Việt Nam
Tập đoàn ZTE luôn dẫn đầu thế giới trong lĩnh vực cung cấp thiết bị viễn thông và giải pháp mạng. Với bộ máy hoạt động tại 160 quốc gia, công ty là đơn vị đi đầu trong việc cung cấp sản phẩm cao cấp và giải pháp kinh doanh cho các đối tác lớn trên toàn thế giới. ZTE đã có hợp tác với hơn 320 nhà mạng và nhà phân phối lớn trên 160 quốc gia.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội theo chế độ nhà nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Thể thao
- Hoạt động thiện nguyện
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Sau khi được thành lập vào năm 1985, ZTE nhanh chóng chen chân vào hàng ngũ những công ty cung cấp thiết bị viễn thông lớn nhất Trung Quốc
Mission
- ZTE đi tiên phong trong việc cung cấp giải pháp sáng tạo và sản phẩm đa tính năng cho khách hàng.
Review ZTE
3.8
10 review
27/01/2024
★
★
★
★
★
QUẢN LÝ
tại Hà Nội
Đồng nghiệp tuyệt vời(GL)
27/01/2024
★
★
★
★
★
QUẢN LÝ
tại Hà Nội
Gói tuyệt vời(GL)
03/11/2023
★
★
★
★
★
Giám đốc kinh doanh
tại Hồ Chí Minh
Môi trường làm việc tuyệt vời
Những nghề phổ biến tại ZTE
Bạn làm việc tại ZTE? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
ZTE
Click để đánh giá