AHT Tech is a premium global group that focuses on Digital Commerce and Experience to assist clients in re-imagining their businesses in this digital era. Through human-centric innovation, our software engineering heritage combined with digital transformation strategy consulting, design thinking, disruptive IT lifecycle solutions as well as omnichannel CX solutions, offers real business value to our clients. We diligently work towards offering personalized solutions to help their businesses reach their peak digital performance. As a true technology partner, we are committed to investing in your success by delivering seamless experiences through technological expertise.
We are looking for talented candidates who can work and stick around for a long time to contribute to the development of the company and also expect you to become a key member of the company in the future.
- Identifying potential customers from the market (Marketing/Partner events, etc.)
- Representing the company at events, gathering customer information, and conducting preliminary assessments of customer needs.
- Being the main point of contact for direct collaboration with official partners in the Vietnamese market (Odoo, Acumatica, Oracle Netsuite, Liferay, Zoho, Rikkei, etc.) to create business opportunities.
- Searching for information about potential customers such as location, position, relationships within the organization, etc.
- Evaluate the quality of potential customers based on the company‘s customer evaluation criteria.
- Preliminary discussions with clients about their needs, gathering all requirements to assess the client.
- Analyzing competitors, analyzing data, and preparing regular reports.
- Actively coordinate with the Business Consultant/Sales to bring contracts to the company.
- Contribute to and build the company‘s market development plan.
- At least 2 years of experience in business development/sales or equivalent positions, with a preference for experience in the IT industry.
- Experience in the manufacturing, fashion apparel, healthcare, and agriculture sectors is an advantage.
- Having experience in data analysis, market reporting, and trends is an advantage.
- Proficient in English and diverse communication skills, using social media, etc.
- Has effective communication and problem-solving skills.
- Willing to travel for work and develop the market.
- Able to work independently and collaborate well in a team.
- Understanding business operations is an advantage.
You will have
- Attractive salary
- Review performance according to the company rule
- Be consulted and oriented on a clear career path
- Participate in internal training programs to improve skills
- Opportunities to join the language classes such as: English, Japanese, ...
- Working in a friendly, dynamic and professional environment, chances to challenge yourself and fast growing in the career
- Working hours: From Monday to Friday (8 hours/day), flexible check-in, no weekend working
With other benefits
- Social Insurance according to Labor Law
- Join in various annual company trip, New Year Party, internal movement awards and a lot of charity events
- Have a chance for internal training programs to improve professional skills and soft skills
- Annual premium health check
- 13 days of annual leave per year
- Opportunities to obtain professional certificates
- Website: https://www.arrowhitech.com/
- Fanpage: https://www.facebook.com/ahttechcareers
Thành lập năm 2011, Trường Đại học Mỹ thuật Công nghiệp Á Châu (tiền thân của Trường Đại học CMC) là một trong hai trường đại học trong cả nước chuyên đào tạo cử nhân mỹ thuật công nghiệp hệ chính quy. Năm 2021, Trường đã có bước phát triển đột phá khi tiếp nhận đầu tư chiến lược từ Tập đoàn Công nghệ CMC. Căn cứ Quyết định số 895/QĐ-TTg của Thủ tướng Chính phủ, Trường Đại học Mỹ thuật Công nghiệp Á Châu chính thức đổi tên thành Trường Đại học CMC kể từ ngày 26/07/2022.
Là một thành viên thuộc Khối Giáo dục và Nghiên cứu của Tập đoàn Công nghệ CMC, Trường Đại học CMC được định hướng phát triển từ “Đại học thông minh, đổi mới sáng tạo” trong giai đoạn 2022 – 2032, tới “Đại học nghiên cứu” (World class university) sau năm 2032. Mục tiêu hàng đầu của Nhà trường là trở thành một Đại học công nghệ với các lĩnh vực đào tạo thế mạnh là Khoa học máy tính, hệ thống thông tin, điện tử – viễn thông và các lĩnh vực khác gắn với yêu cầu phát triển khoa học công nghệ và kinh tế số của cả nước, với quy mô cỡ trung từ 20 đến 30 nghìn sinh viên vào năm 2039.
Với khoản đầu tư hơn một nghìn tỉ đồng của giai đoạn một, Trường Đại học CMC ưu tiên nâng cấp cơ sở vật chất hiện đại, mở các ngành đào tạo mới, xây dựng đội ngũ giảng viên trình độ cao và hỗ trợ sinh viên giỏi. Trường Đại học CMC là một môi trường học thuật tiên tiến, lấy người học làm trung tâm, gắn học với hành, giúp sinh viên trưởng thành nhanh qua thực tiễn, trở thành con người hành động và chủ thể của sáng tạo. Sinh viên của Trường có cơ hội thực tập tại các doanh nghiệp công nghệ hàng đầu ở trong nước, Nhật Bản, Hàn Quốc, Hoa Kỳ,… Việc học tập tại Trường cũng mở ra cơ hội việc làm tại Tập đoàn CMC, Tập đoàn Samsung và các đối tác công nghệ toàn cầu của CMC.
Review ĐẠI HỌC CMC
Cơ sở vật chất tiện nghi hiện đại, với dàn máy xịn (GG)