Việc làm Dirty Coins Studio

Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Dirty Coins Studio
Customer Service Officer (Work By Shifts)
Dirty Coins Studio
9 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 12 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 28/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Mô tả công việc

To provide customer care:
- Support Customer Service Manager and Customer Service Team Leader to develop and implement customer reward activities such as Tet, Christmas gifts.
- Collect and provide holiday plans and volume forecasts for both Customers&039; public holidays and Vietnamese public holidays or special days that the company holds an event.
- Follow up pro- actively with production to "warn" customers on the delivery status and delivery difficulties.
To handle customer requests/ complaints and propose a solution:
- Propose solutions to customer requests/ complaints.
- Filter and assign requests to the relevant team/person.
- Monitor and follow up on the progress of resolving requests.
- Ensure requests are handled properly and on- time
- Raise a voice and/or alarm the CS Executive if there are any critical customer- related matters.
To manage customer database and customer relationships:
- Update and maintain the customer information records, contact list.
- Develop and maintain customer relationships.
To support Production and other departments in customer- related matters:
- Support Production in checking any order related matters such as instruction, input.
- Support Production in downloading, uploading, and order creation properly and on- time.
- Greet new customers
- Transfer finished materials to customers in case it cannot be transferred via systems
- Propose a solution for improvement of IT infrastructure and system for customer service activities.
- Contact and inform customers in any production matters that Production requires such as bad inputs, instruction clarification, wrong quantity, additional editing charge, etc.
- Implement seasonal customer- related production workflow.
- Contact and inform customers in any system matters that System/IT requires such as system errors, system upgrade, system feature launch, etc.
- Contact and inform customers of any billing matters that Accounting requires.
Others related tasks as assigned:
- Support Customer Service Manager and Customer Service Supervisor in provide on- job training, coaching, mentoring to the team members.
- Ensure customer service standards are aligned with the corporate standards/values
- Support Customer Service Manager and Customer Service Supervisor in conducting customer satisfaction surveys, analysis issues, and propose action.
- Identify areas for quality management optimization/improvements and promote improvement activities of department working processes, workflows.

Yêu cầu công việc

Experience: 6 months- 1 year of working experience with customer service and/or marketing and sales, English speaking...
Languages: Excellent English skills, especially speaking and writing skills. Fluent in Vietnamese.
Hard- working and good health.
Willingness to work in rotational shifts (6:30am – 2:30pm, 2:30pm – 10:30pm, 10:30pm – 6:30am)
Education: University degree in English, Customer Service, Marketing & Sales, etc... are preferable
Good communication skills, patient personality.
Self- motivated with strong team skills, a high degree of punctuality.

Quyền lợi

International, professional, creative working environment and talented teams
Daily various foods, drink, and seasonal fresh fruits
Relevant training will be provided at the company’s expense and we also allow developers to improve their skill set during normal business hours
Insurance as Government&039;s regulations (social insurance, medical insurance, unemployment insurance, etc.)
Premium Healthcare Insurance package, with the possibility to cover family members

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-20 02:35:02

Khu vực
Báo cáo
Dirty Coins Studio
Dirty Coins Studio Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
49-51 Hồ Đắc Di Hà Nội

Dirty Coins xuất hiện trên thị trường từ đầu năm 2017, Dirty Coins mang sức mạnh của một thương hiệu local brand đầy cá tính với những sản phẩm thời trang hàng đầu xu thế. 
Với tính cách mạo hiểm, không ngại rủi ro cùng đội ngũ nhân viên trẻ, chuyên nghiệp, năng động và đầy nhiệt huyết, Dirty Coins dần mở rộng thị trường trong suốt quá trình phát triển các chi nhánh trên toàn quốc, đem tới một nền văn hoá rất riêng của Dirty Coins.

Chính sách bảo hiểm

  • Tham gia đầy đủ BHXH, BHYT, BHTN, theo luật quy định.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Chế độ nghỉ mát, du lịch hàng năm.

Lịch sử thành lập

  • Con đường chinh phục Streetwear của thương hiệu DirtyCoins được bắt đầu từ 2017 tại Sài Gòn - Việt Nam

Mission

Với sứ mệnh “DirtyCoins là nơi thể hiện cái tôi và đóng góp giá trị cho văn hoá thời trang đường phố” chúng tôi đã nâng tầm thương hiệu dựa trên những giá trị cốt lõi và bền vững nhất, hướng đến đến mục tiêu trở thành TOP 1 VIETNAMESE STREETWEAR BRAND.

Những nghề phổ biến tại Dirty Coins Studio

Bạn làm việc tại Dirty Coins Studio? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dirty Coins Studio

Dirty Coins Studio

Click để đánh giá