Mô tả công việc
- Compares purchase orders to invoices and distributes to proper Department Head for approval
- Audits bills for errors, corrects as necessary
- Ensures appropriate support documentation is obtained and attached to the invoices before payment is made
- Prepare Payable Vouchers and initiate the payment process in a timely manner.
- Researches travel agency commission checks and performs necessary follow-up.
- Ensure all accounts payable transactions have been approved by all necessary signatures.
- Check supporting documentation confirming the delivery of goods and services from suppliers.
- Ensures proper back up is attached to expense reports
- Reconciles all supplier statements and Trade Creditors control account
- Reconciles all statements, follow up and clear on a monthly basis, outstanding open supplier invoices awaiting authorisation, missing invoices, credit notes and adjust where necessary
- Accrues unposted invoices for month end
- To perform all Accounts Payable sub-ledger postings and to verify that Accounts Payable sub- ledger and General Ledger balances agree.
- To maintain the filing system for creditors' and ensure that on-hand outstanding invoices match with A/P ageing report as per the system.
- Stamps all invoices “paid” before going to the check signers for signature
- Run monthly accounts payable reports and reconcile to receiving records
- Prepare monthly expenses accruals
- Reconcile the monthly/ yearly Input Tax report.
Create 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations. Provide employees with the training and resources they need to maximize employee engagement and deliver Yes I Can! service and teamwork
- Gives personal attention, takes personal responsibility, and uses teamwork when providing guest service
- Listens, apologizes with empathy, finds a solution and follows through when resolving guest problems
- Provides Yes I Can! genuine hospitality and teamwork on an ongoing basis
- Assumes the responsibility to notice when the guest is not satisfied and uses their best judgment as to when it is appropriate to use the 100% Guest Satisfaction
- Performs other duties required to provide the service brand behavior and genuine hospitality
Adheres to hotel policies and procedures
- Keeps immediate Supervisor promptly and fully informed of all problems or unusual matters of significance.
- Communicate effectively with guests, co-workers and the manager
- Performs all duties and responsibilities in a timely and efficient manner in accordance with established company policies and procedures to achieve the overall objectives of this position
- Maintains a favourable working relationship with all other hotel employees to foster and promote a co-operative and harmonious working environment
- At all times projects a favourable image of the Hotel to the public
- Assist in the development of the Hotel business plan and ensure an overall understanding of its departmental goals and objectives
- Attends work on time as scheduled
- Follows safety and security rules and procedures
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and benefit package
- Learning and development within Radisson Hotels Group
- Internal Careers Advancement
- Company shuttle bus
- Uniform & duty meals
Yêu cầu công việc
- High school diploma required, bachelor’s degree in finance/hospitality preferred
- Two years accounting experience, preferable in a hospitality environment
- Advanced experience with Microsoft Office Suite
- Experience with accounting software
- Able to collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork
- Ability to multitask and work well under pressure
Yêu cầu hồ sơ
Khu nghỉ dưỡng 5 sao cao cấp Hotel & Residences Elegant Suites Westlake khai trương năm 2014 là một phần của thương hiệu Elegant Suites, do công ty Duy Hoàng Minh sở hữu và vận hành. Tọa lạc tại vị trí lý tưởng trên đường Đặng Thai Mai, Elegant Suites Westlake sở hữu chuỗi tiện ích sang trọng dành cho mọi du khách từ 145 phòng và căn hộ, 2 nhà hàng và quầy bar, câu lạc bộ trẻ em, spa, trung tâm thể dục...
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ lao động: BHXH, BHYT nếu gắn bó lâu dài
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động ngoại khóa
Lịch sử thành lập
-
Một thương hiệu quản lý và khách sạn cao cấp có trụ sở tại Hà Nội tại Việt Nam, do Công ty Duy Hoàng Minh sở hữu và điều hành từ năm 2006. Thương hiệu này quản lý hai khu dân cư cao cấp và một khách sạn boutique sang trọng tại Hà Nội. Ý tưởng tạo ra nơi lưu trú dịch vụ đạt tiêu chuẩn không đâu sánh bằng xuất phát từ ước mơ của bác sĩ triết học Đỗ Thế Thiệp, chủ sở hữu của Elegant Suites Ha Hoi và Elegant Suites Westlake. Là kết quả của nghiên cứu toàn diện và kinh nghiệm sâu rộng trong việc xây dựng và quản lý các cơ sở kinh doanh như vậy, giờ đây chúng tôi rất tự hào khi cung cấp cho khách hàng mọi dịch vụ và cơ sở vật chất có thể có chất lượng cao nhất tại các cơ sở kinh doanh của chúng tôi.
Mission
Sứ mệnh: Vì một cuộc sống tốt đẹp hơn với đầy đủ điều kiện tốt nhất và tiện nghi nhất.
Giá trị cốt lõi: Chúng tôi tin rằng chất lượng cuộc sống là một trong những yếu tố quan trọng nhất dẫn đến sức khỏe tốt, hạnh phúc và thành công. Thương hiệu và đẳng cấp được xây dựng bởi chất lượng dịch vụ.