Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1.Merchandising Management (30%):
- Assure smoothly operation of receiving and delivering goods process
- Assure the control role of MMD be appropriate implemented according to exchange, return, transfer of goods and internal consumption process
- Maintain receiving, warehousing, and distribution operations by initiating, and enforcing, program, operational, procedures.
- Control the delivery process for customers regarding to COD, CDO, SOP transaction.
- Supervise performance of Sagawa delivery service and security service ar MMD area. Timely alert to Admin store to improve if poor performance occur.
Merchandise receiving:
- Train and supervise to make sure MMD staff well understand and comply with Aeon's checking and receiving standard and rule subordinates follow accordingly.
- Ensure accurate receiving of inventory and supplies against purchase orders.
- Cooperate and control smoothly the delivery from RDC
- Merchandise return and transfer: Supervise the return of slow-moving merchandise to suppliers and the transfer/exchange of merchandise among department.
- Cooperate with MD, SM and QC in solving any issue relating to merchandise or suppliers's complaint according to internal settlement process
2.Stoktake Management (30%):
- Make plan, arrange manpower, ask for manpower, support from other department to prepare for bi-annual stocktake (Store) and Monthly Stocktake (Perishable, Foodline 2) to control inventory levels.
- Monitor monthly and annually stock take activities to ensure accuracy and effectivencess
- Keep stock control systems up to date and ensure inventory accuracy.
- Direct movement if inventory from receiving to storage and work areas
- Analyze stock take report and reconcile with data storage system in cooperation with other department
3. Safety and 5S rules (20%):
- Ensure merchandise and receiving area is free of dust, well arrange, tidy, neat and in proper area.
- Maintain daily 5S at working area.
- Maintain standards of health and safety, hygiene and security in the work enviroment.
4. Duties & Rules-Regulations (20%):
- Support and handle store-side issues quickly and efficiency
- Human resources management: make the periodic report and working schedule for employees
- Make regular reports and statistics on a daily, weekly and monthly basis.
- Support other departments as necessary.
- Others tasks or reponsibilities as assigned by Store Manager.
- Opening & closing store, balancing safe room.
Yêu Cầu Công Việc
- At least College degree
- A minimum of 3 years related good receiving management preferably in retail
- Detail oriented and be able to handle multi-taks
- Abilities to use computer, office programs and database.
- Planning, development, improvement mindset
- Work well under high pressure
- Be able to work at shift & on Public holiday
- Fluency in English language (both written and oral)
Preferred skills:
- Good communication skill
- Problem solving skill
- Leadership skill
- Teamwork skill
- Risk management skill
- Good organizing and time management skills
BENEFITS
- Opportunity to learn and develop continuously through daily work; professional training courses as well as soft skills with experienced experts of AEON VIETNAM and AEON Group
- Annual day: 12 days per year
- Pay full insurance.
- Meal allowance; parking fee: free
- Attendance allowance
- Gifts on holidays/New Year
- 13th month salary
- Performance bonus
- Staff purchase
- Sales Incentives
Working time: 8 hours/day (1 hour lunch break); 6 days off/month
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Thời gian thử việc: 2 tháng
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Khu nghỉ dưỡng 5 sao cao cấp Hotel & Residences Elegant Suites Westlake khai trương năm 2014 là một phần của thương hiệu Elegant Suites, do công ty Duy Hoàng Minh sở hữu và vận hành. Tọa lạc tại vị trí lý tưởng trên đường Đặng Thai Mai, Elegant Suites Westlake sở hữu chuỗi tiện ích sang trọng dành cho mọi du khách từ 145 phòng và căn hộ, 2 nhà hàng và quầy bar, câu lạc bộ trẻ em, spa, trung tâm thể dục...
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ lao động: BHXH, BHYT nếu gắn bó lâu dài
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động ngoại khóa
Lịch sử thành lập
-
Một thương hiệu quản lý và khách sạn cao cấp có trụ sở tại Hà Nội tại Việt Nam, do Công ty Duy Hoàng Minh sở hữu và điều hành từ năm 2006. Thương hiệu này quản lý hai khu dân cư cao cấp và một khách sạn boutique sang trọng tại Hà Nội. Ý tưởng tạo ra nơi lưu trú dịch vụ đạt tiêu chuẩn không đâu sánh bằng xuất phát từ ước mơ của bác sĩ triết học Đỗ Thế Thiệp, chủ sở hữu của Elegant Suites Ha Hoi và Elegant Suites Westlake. Là kết quả của nghiên cứu toàn diện và kinh nghiệm sâu rộng trong việc xây dựng và quản lý các cơ sở kinh doanh như vậy, giờ đây chúng tôi rất tự hào khi cung cấp cho khách hàng mọi dịch vụ và cơ sở vật chất có thể có chất lượng cao nhất tại các cơ sở kinh doanh của chúng tôi.
Mission
Sứ mệnh: Vì một cuộc sống tốt đẹp hơn với đầy đủ điều kiện tốt nhất và tiện nghi nhất.
Giá trị cốt lõi: Chúng tôi tin rằng chất lượng cuộc sống là một trong những yếu tố quan trọng nhất dẫn đến sức khỏe tốt, hạnh phúc và thành công. Thương hiệu và đẳng cấp được xây dựng bởi chất lượng dịch vụ.