Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Việc làm Four Seasons Resort The Nam Hải
Cập nhật 02/10/2025 19:42
Mô tả công việc
• To act as a team leader of Purchasing Coordinator & Storeroom Clerks to ensure that the purchasing function and storerooms run smoothly and efficiently.
• Check all incoming goods against delivery orders and invoices, food specifications and purchase records to ensure that the type, amount, price and quality of items charged and ordered are correct and maintain safe, sanitary and organized storage of all items.
• Issue, store, price and rotate all incoming goods for the hotel and maintain a good balance between par levels of inventory items and on hand quantities in accordance to business needs.
What you will do:
• Ensure all local and corporate policies, rules, internal controls and procedures and safeguards as they relate to the Purchasing Department are complied with.
• Must be able to perform all duties that are usually performed by Storeroom Clerks.
• Supervise/work together with Storeroom Clerks to ensure that all incoming merchandise is dated, priced and rotated in all circumstances.
• Maintain proper labeling of all storeroom items to facilitate re-ordering and rotation of stocks.
• Work together with Storeroom Clerks to ensure that all requisitions are filled on a timely basis in accordance with storeroom hours and outlet requests.
• Extend all requisitions on a daily basis and update computerized inventory system.
• Work closely with Receiving to ensure a smooth exchange from Receiving to Storage
• Monitor and take inventory on regular basis, daily for produce, dairy and bread, or on specific days for meat, to compile orders based on par levels or needs.
• Reduce spoilage levels and systemize stock rotation by ensuring first in, first out.
• Issue slow moving stock list at least once a month.
• Be responsible for stores’ keys through security to safeguard against unauthorized personnel gaining entry.
• Ensure cleanliness of all areas, keeping food storage areas in strict compliance with hygiene regulations.
• Maintain perpetual inventory records for all liquor and wine on current basis.
• Follow up on documentation of after hours issues ensuring it is in accordance with established internal controls and procedures.
• Participate in daily, weekly, month end, quarterly and annual inventories for food, beverage, groceries, sundries and operating equipment as required.
• Complete food, beverage, groceries, sundries and non food stock replenishment as required and raise Purchase Orders for Director of Purchasing’s approval.
• Ensure loading dock and receiving areas are kept secure, clean and organized.
• Assist the Accounts Payable Clerk in researching cost discrepancies.
• Perform any additional duties as assigned by the Director of Finance/Assistant Director of Finance or Purchasing Manager
Quyền lợi được hưởng
What we offer:
- Competitive Salary, wages, and a comprehensive benefits package
- Excellent Training and Development opportunities
- Complimentary Accommodation at other Four Seasons Hotels and Resort
- Complimentary Cleaning for Employee Uniforms
- Complimentary Employee Meals
- Complimentary Employee Transportation from/to Danang city
Yêu cầu công việc
Experience:Minimum 2 years of experience in similar position, preferably in the hospitality industry
Skills and Abilities:
• Clear understanding of the purpose and reasons for internal controls
• Understand and familiar with quality standards and service standards of the hotel
• Reasonable cost analysis and cost management skills
Yêu cầu hồ sơ
- Application form
- Resume
- Related Certificate
- Medical check
Four Seasons Resort The Nam Hải chúng tôi là một công ty khách sạn toàn cầu với các thương hiệu đầu ngành được công nhận rộng rãi và truyền thống đổi mới đã phát triển trong suốt lịch sử 50 năm của chúng tôi. Sứ mệnh của chúng tôi là cung cấp lòng hiếu khách đích thực bằng cách tạo ra sự khác biệt trong cuộc sống của những người mà chúng tôi tiếp xúc hàng ngày. Chúng tôi tập trung vào sứ mệnh này để theo đuổi việc trở thành thương hiệu phổ biến nhất trong mọi phân khúc mà chúng tôi phục vụ cho đối tác, khách hàng và chủ sở hữu của mình. Chúng tôi hỗ trợ sứ mệnh và mục tiêu của mình bằng cách tôn trọng các giá trị cốt lõi về văn hóa của chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Chúng tôi hỗ trợ sứ mệnh và mục tiêu của mình bằng cách tôn trọng các giá trị cốt lõi về văn hóa của chúng tôi.
Những nghề phổ biến tại Four Seasons Resort The Nam Hải
Bạn làm việc tại Four Seasons Resort The Nam Hải? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn