Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Customer Service (Order Control)- Textile/Garment/Footware
Goodfood Co.,Ltd
18 việc làm
2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
05/01/2025
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
- Sample pick up request.
- Give guideline to client how to fulfill a test application form
- Check Test Application Form of many buyers testing programs & sample size; and follow-up with client on the missing.
- Register job into company software
- Clarify unclear information of testing program with Key Account Manger
- Prepare Proforma Invoice (PI) (understand Sales quotation & test assignment of job) & send to client.
- Check client payment status (contract or in advance) & updated report release status
- Handle client queries (collect information/ advice from related team(s))
- Handle client complaint
- Handle internal query on order status.
- Provide correct PI to Admin team for invoicing
- Deliver company service to client
- Able to satisfy client's need within scope of job
- Willing on handling a new request/ procedure.
- Able to cooperate with others teams (ex: Lab, Reporting, Sales) in order to safisfy client's requirement.
- Will be received client's complaint & in front of challenging situations. Able to deal with hard situation & have skill to soften it & seek for a solution to maintain client's retention.
- Other duties upon requested
- Give guideline to client how to fulfill a test application form
- Check Test Application Form of many buyers testing programs & sample size; and follow-up with client on the missing.
- Register job into company software
- Clarify unclear information of testing program with Key Account Manger
- Prepare Proforma Invoice (PI) (understand Sales quotation & test assignment of job) & send to client.
- Check client payment status (contract or in advance) & updated report release status
- Handle client queries (collect information/ advice from related team(s))
- Handle client complaint
- Handle internal query on order status.
- Provide correct PI to Admin team for invoicing
- Deliver company service to client
- Able to satisfy client's need within scope of job
- Willing on handling a new request/ procedure.
- Able to cooperate with others teams (ex: Lab, Reporting, Sales) in order to safisfy client's requirement.
- Will be received client's complaint & in front of challenging situations. Able to deal with hard situation & have skill to soften it & seek for a solution to maintain client's retention.
- Other duties upon requested
Yêu cầu công việc
- University or above (Chemical or Textile/ garment industry)
- Good communication skills (Listening to fully understand, Explanation clearly & easy to understand)
- Fluently using English
- Good at Microsoft Office (Word, Excell, Outlook, Power Point)
- Strong social intelligence and influencing skill
- Good communication skills (Listening to fully understand, Explanation clearly & easy to understand)
- Fluently using English
- Good at Microsoft Office (Word, Excell, Outlook, Power Point)
- Strong social intelligence and influencing skill
Quyền lợi được hưởng
Chế độ phúc lợi theo chính sách của Công ty
Khu vực
Goodfood Co.,Ltd
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
324 Tây Sơn, Đống Đa, Hà Nội
GoodFood – một công ty của Úc – là nhà phân phối chính các loại thực phẩm cao cấp nhập khẩu từ khắp nơi trên thế giới. Bên cạnh việc cung cấp các sản phẩm thực phẩm chất lượng với giá cả cạnh tranh, GoodFood tin rằng thành công của chúng tôi phụ thuộc vào thành công của khách hàng. Chính niềm tin này đã khiến GoodFood nỗ lực hết mình để nuôi dưỡng những mối quan hệ tốt nhất với khách hàng - mục tiêu của chúng tôi là trở thành người dẫn đầu ngành.
Những nghề phổ biến tại Goodfood Co.,Ltd
Bạn làm việc tại Goodfood Co.,Ltd? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Goodfood Co.,Ltd
Click để đánh giá