Hanoi Daewoo Hotel ★ 4.5

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Nhà hàng / Khách sạn
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Hanoi Daewoo Hotel

Tài chính - Kế toán
Dịch vụ khách hàng
An ninh - Bảo vệ
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm Hanoi Daewoo Hotel

Cập nhật 01/12/2025 20:19
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Hanoi Daewoo Hotel
Guest Relations Officer (Nhân viên đón tiếp khách tại sảnh)
Hanoi Daewoo Hotel 4.5★
2 đánh giá 82 việc làm 9 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/02/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/03/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ba Đình - Hà Nội

Mô tả công việc

1. Welcome, meet, greet and escort arriving VIPs and Club Floor guests upon check-in and as many other guests as possible upon arrival and escort them to their rooms/ suites.

2. Serve as the main point of contact for all VIPs and long staying guests, and engage them frequently, offer assistance wherever due. Ensure daily courtesy calls to VIPs, and long stay guests are made. Ensure hotel departments are fully briefed on their requirements.

3. Perform room inspection for expected arrival of VIPs and Club Floor guests accordingly. Special attention is given to repeat guests who have preferences.

4. Cultivate and maintain a close relationship with all hotel guests, more so to the regular guests and all VIPs to ensure they are well taken care of and coordinate with all departments to maintain high standard and level of guest services.

5. Inform Guest Relations Manager / Duty Manager of any last minute VIPs whenever necessary.

6. Bid farewell to all VIPs and long stay guests and obtain guests’ feedback, compile them to Guest Relations Manager for reviews.

7. Coordinate with Housekeeping and Food & Beverage for amenities set up and special arrangement for next day’s arriving VIPs and Club Floor guests and ensure that they are placed / sent to the room.

8. Work closely with Concierge/Bell Services to ensure VIPs and Club Floor Guests luggage’s are delivered and collected promptly.

9. Assist Front Desk with check-in and check-out at the counter when necessary.

10. Obtain and record guest comments in the Guest Relations Reports. Update history and profile in the Opera system.

11. Manage records and resolve Guest complaints effectively. Report all complaints to Guest Relations Manager / Duty Manager.

12. Read briefing notes, log book daily (for all opera users) and notice board for the latest news and follow-up.

13. Demonstrate a thorough understanding of all facilities and services provided within the hotel and identify opportunities for up-selling accommodations to optimize the revenue and occupancy.

14. Project good impression and maintain work professionalism at all times through immaculate appearance and manner. Maintain appropriate standards, code of conduct, hygiene, uniform, appearance and posture. Check on staff grooming and maintain counter discipline.

15. Perform other tasks assigned by Guest Relations Manager and Upper Management.


Quyền lợi được hưởng

- 2 months of probation with full salary & service charge.

- Team building activities.

- Annual Summer Outing/Health checkup

- Accident insurance 24/24

- Uniform, Laundry service is provided by Hotel

- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria

- International working environment and friendly teammates.

- Other benefits according to Company's policy.

Yêu cầu công việc

QUALIFICATIONS AND REQUIREMENTS

1. One year experience in a similar role in Guest Service in upscale hotels preferred.

2. Diploma in Hotel Management or related field, and Bachelor’s degree preferred.

3. Excellent command of English and Vietnamese.

4. Ability to speak Korean/ Chinese/ Japanese as an advantage.

5. Passion for service excellence.

6. Ability to work shifts and under pressure.

Yêu cầu hồ sơ

Ứng viên vui lòng gửi CV hoặc liên hệ phòng nhân sự 02438315000 máy lẻ 3040
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Hanoi Daewoo Hotel
Hanoi Daewoo Hotel Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
360 Kim Mã, Quận Ba Đình, Hà Nội, Việt Nam

Tọa lạc tại vị trí đắc địa nơi cửa ngõ phía Tây Hà Nội, gần các trung tâm văn hóa, thương mại, tài chính, sân bay Nội Bài và các cơ quan ngoại giao của chính phủ, từ năm 1996 đến nay, khách sạn Hà Nội Daewoo luôn là lựa chọn ưu tiên của du khách khi đến với thủ đô Hà Nội.

Theo đuổi trường phái kiến trúc cổ điển, trang nhã, khách sạn Hà Nội Daewoo là một trong những khách sạn theo tiêu chuẩn 5 sao quốc tế đầu tiên tại Hà Nội, là biểu tượng cho sự phát triển của thủ đô trong hơn hai thập kỷ qua.

Hà Nội Daewoo khẳng định vị trí dẫn đầu trong ngành dịch vụ khách sạn khi liên tục được lựa chọn là địa điểm tổ chức chính thức của các hội nghị, sự kiện tầm cỡ quốc tế.

Với hệ thống phòng nghỉ sang trọng, tầm nhìn ôm trọn hồ Thủ Lệ thơ mộng cùng nhiều tiện ích vượt trội như khuôn viên bể bơi duyên dáng uốn lượn quanh khu vườn xanh mát, hệ thống ẩm thực cao cấp, khách sạn Hà Nội Daewoo sở hữu những điều kiện lý tưởng nhất để kiến tạo nên những trải nghiệm hoàn hảo cho du khách trong suốt thời gian lưu trú tại thủ đô ngàn năm văn hiến.


Review Hanoi Daewoo Hotel

4.5
2 review

13/04/2022
Nhân viên quan hệ khách hàng tại Tiền Giang

Nơi tốt để làm việc

26/10/2023
Nhân viên phục vụ tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc tốt

Những nghề phổ biến tại Hanoi Daewoo Hotel

Bạn làm việc tại Hanoi Daewoo Hotel? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Hanoi Daewoo Hotel

Hanoi Daewoo Hotel

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo