Việc làm Khách Sạn KK Sapa

Cập nhật 06/11/2024 09:53
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Khách Sạn KK Sapa
Reservation Agent
Khách Sạn KK Sapa
25 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 15/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ba Đình - Hà Nội

Mô tả công việc

DUTIES AND RESPONSIBILTIES

1. Comply with the hotel’s policies and procedures.

2. Be well-versed with the facilities and services offered by the hotel.

3. Master the room product in term of rates, layout and physical attributes, breakdown/ configuration, benefits and amenities etc. for better up-selling.

4. Be well-versed in all reservations handling process, proficient in operating the reservations system and equipment.

5. Provide prompt, courteous and efficient service at all times. Answer the phones with “three rings” and according to hotel telephone etiquette.

6. Keep the level of abandoned calls to the minimum at all times to increase sales opportunities.

7. Upsell whenever possible to maximize on occupancy and revenue levels.

8. Ensure all reservations are entered and updated accurately and promptly.

9. Be aware of critical/ high demand status/ need period to maximize sales opportunities.

10. Alert the Reservation Manager/ Supervisors of any demand trends noticed and sudden change in occupancy levels.

11. Advise the Reservation Manager/ Supervisors of any deviations in rate applications or reservation arrangements/ challenges/ complaints etc.

12. Fully understand market segmentation to accurately qualify/ track reservations to ensure 100% accuracy in marketing/ production reports generated.

13. Handle incoming reservation requests (in forms of email or fax correspondence according to the hotel’s standard (respond within 24 hours).

14. Adhere to hotel’s credit policies to effectively handle and process billing requirements.

15. Maintain accurate and updated filing systems of all correspondence.

16. Cross sell hotel’s Food & Beverage outlets and other revenue generating areas.

17. Perform any other duties and responsibilities as delegated by Reservations Manager/Supervisors.

Quyền lợi được hưởng

- 2 months of probation with full salary & service charge.

- Team building activities.

- Annual Summer Outing/Health checkup

- Accident insurance 24/24

- Attractive Medical package  

- Uniform, Laundry service is provided by Hotel

- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria

- International working environment and friendly teammates.

- Other benefits according to Company's policy.

Yêu cầu công việc

QUALIFICATIONS AND REQUIREMENTS

1. At least one year experience in the sales and reservations or related professional area in a upscale hotel and resort.

2. Diploma in Business Administration, Hotel and Restaurant Management, or related major.

3. Experience with Opera or other similar Property Management Systems.

4. Good command of English and Vietnamese.

5. Excellent communication skills and ability to build effective long-term relationships.

6. Keen eye for detail and accurate management of customer data.

Yêu cầu hồ sơ

Ứng viên vui lòng gửi CV hoặc liên hệ phòng nhân sự 02438315000 máy lẻ 3040
Khu vực
Báo cáo

Khách Sạn KK Sapa
Khách Sạn KK Sapa Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
28 Mường Hoa, Sapa, Huyện Sa Pa, Lào Cai

Khách sạn KK Sapa tọa lạc ngay tại vị trí thơ mộng nhất, thuận tiện nhất của thị trấn Sapa, khách sạn của chúng tôi với quy mô 186 phòng, đạt chuẩn 5 sao, vừa khai trường và chính thức đưa vào hoạt động vào 08/9/2019. Với mong muốn ngay từ bước đầu sẽ xây dựng nên môi trường làm việc chuyên nghiệp, tạo mọi điều kiện để tất cả nhân viên được phát triển năng lực bản thân, chúng tôi rất mong nhận được đơn ứng tuyển ở các vị trí như sau

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2015

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,

Những nghề phổ biến tại Khách Sạn KK Sapa

Bạn làm việc tại Khách Sạn KK Sapa? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Khách Sạn KK Sapa

Khách Sạn KK Sapa

Click để đánh giá