Mô tả công việc
- The person in charge of the room reservation is centered on customer service and needs to communicate smoothly with customers and to convince customers
- Coordinate tasks and manage relevant data accurately for efficient scheduling service operations
- Effectively respond by the rules to reservation related inquired such as calls, emails, and fax
- Enter and modify the data related to the reservation, and create VIP and other booking documents
- Respond to departmental inquiries by phone or email from customers and sales and promotions
- Handles common departmental administrative tasks (office management, roster, contract related documents or files, etc.)
- Assist with departmental routine tasks (such as sales planning, sales performance reporting, documentation, scheduling, travel preparation, payment request etc.)
Quyền lợi được hưởng
- The person in charge of the room reservation is centered on customer service and needs to communicate smoothly with customers and to convince customers
- Coordinate tasks and manage relevant data accurately for efficient scheduling service operations
- Effectively respond by the rules to reservation related inquired such as calls, emails, and fax
- Enter and modify the data related to the reservation, and create VIP and other booking documents
- Respond to departmental inquiries by phone or email from customers and sales and promotions
- Handles common departmental administrative tasks (office management, roster, contract related documents or files, etc.)
- Assist with departmental routine tasks (such as sales planning, sales performance reporting, documentation, scheduling, travel preparation, payment request etc.)
Yêu cầu công việc
- Bảo hiểm: Ngoài BHYT,BHXH, BHTN theo Luật Lao động, Người lao động được tham gia gói bảo hiểm ưu việt theo chế độ.
- Hỗ trợ ăn ở toàn bộ, hỗ trợ chi phí nhận việc, chi phí về thăm nhà hàng năm
- Được ưu đãi khi sử dụng các hệ thống.
- Lương.,thưởng và các dịp Lễ tết.
- Du lịch: Team building hàng năm.
- Cơ hội làm việc & đào tạo trong mồi trường chuyên nghiệp.
- Cơ hội thăng tiến trong công việc
Yêu cầu hồ sơ
• Required Skills & Knowledge
- Understanding of hotels and hotel products(Room, F&B, etc.) industry
- Knowledge of hotel rooms and meeting related services
- Knowledge and ability to use computers to analyze and manage budgets
- Understanding the operating skill and booking sales process of hotel reservation management system
- Understanding of hotels and hotel products(Room, F&B, etc.) industry- Good writing skills• Qualifications & Experiences
- 1-year college degree, bachelor degree preferred
- Previous work experience with hotel booking preferred
- Basic communication in English and other foreign languages preferred
- Confidentiality of sales planning and strategy is essential
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Ứng viên quan tâm vui lòng liên hệ SĐT/Zalo: 077.576.9221 (Ms. Lệ) - 0911.292.795 (Mrs Tea Nguyen HRM )
Địa chỉ: 36 - 38 Lâm Hoành, P.Phước Mỹ, Quận Sơn Trà, TP. Đà Nẵng
Khách sạn KK Sapa tọa lạc ngay tại vị trí thơ mộng nhất, thuận tiện nhất của thị trấn Sapa, khách sạn của chúng tôi với quy mô 186 phòng, đạt chuẩn 5 sao, vừa khai trường và chính thức đưa vào hoạt động vào 08/9/2019. Với mong muốn ngay từ bước đầu sẽ xây dựng nên môi trường làm việc chuyên nghiệp, tạo mọi điều kiện để tất cả nhân viên được phát triển năng lực bản thân, chúng tôi rất mong nhận được đơn ứng tuyển ở các vị trí như sau
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,