Việc làm Khách Sạn Lenid Hà Nội

Cập nhật 18/07/2024 14:02
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Khách Sạn Lenid Hà Nội
Concierge Agent
Khách Sạn Lenid Hà Nội
25 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 26/10/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 2
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ba Đình - Hà Nội

Mô tả công việc

POSITION SUMMARY

- Welcoming customers upon arrival and bidding farewell upon departure.

- Acting as the point of reference for guests who need assistance or information.

- Understanding customer’s needs and provide them with personalized solutions by suggesting activities and facilities provided by the hotel.

RESPONSIBILITIES

- Meet and greet hotel guests warmly and courteously.

- Update traffic sheets / Transportation report accurately. 

- Handle complaints promptly and follow up thoroughly on action taken. 

- Abide by established work schedules. 

- Promote in house service and facilities. 

- Answer all guests’ queries regarding meeting room rates, fax, copy machine, computer technology and all equipment efficiently and politely. 

- Update airline schedules and guides the guest whenever requested. 

- Co-ordinate the reservations of meeting room. 

- Ensure cleanliness of work area and clean your work area prior to departing.

- Provide guests with all information on transportation, tours, city, and restaurants either through sales, reconfirmation or bookings. 

- Assist guests with all inquiries, both hotel and non-hotel related. 

- Conduct effective shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known.

- Maintain detailed knowledge of the activities of the day and alert to any potential problems. 

- Maintain detailed knowledge of key occurrences in your city/location including directions to key points of interests, restaurants, theaters, shopping, cinemas, sporting and recreational facilities, banks, consulates, transport systems and special events. 

- Maintain adequate supplies of forms, brochures and ensure they are presented in line with hotel standards. 

- Consult Log Book for information/request left by outgoing shift. 

- Manage all incoming guest mail, messages, telexes, facsimiles and special deliveries, in accordance with policy. 

- Manage outgoing guest mail, courier services, postage of parcels and freighting as directed by guests. 

- Maintain order and security of guest keys and other selected keys kept in Front Office, ensuring key issue policy is followed. 

- Receive telephone calls and take messages for guests who are out, in accordance with hotel policy. 

- Record incoming registered mail, telegram, parcel, telex in appropriate file.

- Frequently check email, message of expected guests against the system/computer and expected arrivals.

Quyền lợi được hưởng

- Competitive Benefit

- Salary: Negotiate

Yêu cầu công việc

ABILITIES / KEY COMPETENCIES / SKILLS

- Good communication and writing skills. 

- Proficient in the use of Microsoft Office.

- Problem solving and organizational abilities. 

- Fluent in English. 

EDUCATION / CERTIFICATES / EXPERIENCE

- Diploma or Vocational Certification in Hotel Management, Business Administration or related field. 

- 01-year experiences in Concierge or related disciplin, or an equivalent combination of education and experience. 

Yêu cầu hồ sơ

Ứng tuyển trực tuyến trên Hoteljob.vn
Khu vực
Báo cáo

Khách Sạn Lenid Hà Nội
Khách Sạn Lenid Hà Nội Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
19 Triệu Việt Vưong, Hà Nội

Lenid Hanoi Hotel nằm tại trung tâm thành phố Hà Nội, ngay giữa các trung tâm thương mại sầm uất, thuận lợi cho các hoạt động vui chơi giải trí, nghỉ dưỡng, mua sắm, ẩm thực và sử dụng các dịch vụ khác.
Lenid Hanoi Hotel là khách sạn đạt tiêu chuẩn với phong cách kiến trúc hiện đại, nội thất sang trọng, tiện nghi, trang nhã và đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, trẻ trung, năng động, tận tình, chu đáo… sẽ là nơi dừng chân lí tưởng cho những chuyến du lịch hay công tác dài ngày tại Hà Nội của Quý khách.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2015

Mission

  • Chuyên cung cấp các dòng sản phẩm chuyên nghiệp.

Những nghề phổ biến tại Khách Sạn Lenid Hà Nội

Bạn làm việc tại Khách Sạn Lenid Hà Nội? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Khách Sạn Lenid Hà Nội

Khách Sạn Lenid Hà Nội

Click để đánh giá