Mô tả công việc
• Supervise the performance of receptionist duties
• Guide and assist reception staff in performing check-in and check-out procedures
• Supervise the lobby area daily, ensuring employees in the department work according to required standards
• Check VIP and long-term guest profiles to develop and implement special requests to ensure customer satisfaction
• Directly check room preparation for VIP guests, ensuring all requirements are met in the best way
• Organize training courses to improve professional skills for employees in the department
• Directly provide professional training for new employees according to the Resort's standards
• Receive information about special requests and customer feedback and coordinate with relevant departments to respond and resolve appropriately to customers
• Proactively resolve incidents that occur in the hotel in accordance with the Resort's service standards
• Encourage customers to fill out a comment form about the hotel's service quality, copy down useful feedback and report to relevant departments to improve service quality
• Handle emergency cases in the Resort
• Perform other tasks as assigned by superiors
• Assist the GSA team to collect guest feedback during guest's stay and solicit reviews from guests on social media
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary range
Yêu cầu công việc
• Graduated from college or higher
• Having degree and certificates related to the profession
• Have at least 4 years of experience in the hotel and restaurant industry and at least 1 year or more in a similar position
Yêu cầu hồ sơ
Phone: 0911 812 713 (zalo HR)
Email : hre a còng wyndhamgardencamranh.comLot D14b, Northern Cam Ranh Peninsula Tourist Area, Cam Hai Dong Commune, Cam Lam District, Khanh Hoa Province
Trải nghiệm Khách sạn boutique Manoir Des Arts, tòa nhà kiến Trúc Pháp cổ từ năm 1943, được đầu tư bởi Công ty Cổ Phần Du lịch và Dịch vụ Hải Phòng - HAIPHONG TOSERCO, mang đến sự thư giãn, tiện ích nhất tại trung tâm thành phố Hải Phòng.
Với 44 phòng lưu trú sang trọng, mang dấu ấn kiến trúc cổ điển châu Âu, nhà hàng Bonne Vie; 2 quầy bar trong nhà và ngoài trời, hồ bơi, café sân vườn, spa… tất cả được trau chuốt để đáp ứng tối đa nhu cầu của khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành