Khách Sạn Petro House hotel

Vũng Tàu
200 - 500 nhân viên
Nhà hàng / Khách sạn
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Khách Sạn Petro House hotel

Buôn bán/ Kinh doanh

Việc làm Khách Sạn Petro House hotel

Cập nhật 11/09/2024 14:57
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Khách Sạn Petro House hotel
Ebusiness Executive
Khách Sạn Petro House hotel
39 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 25/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 5th floor, Empress Tower, 138-142 Hai Ba Trung, Da Kao Ward, District 1, HCMC

Mô tả công việc

• Deliver operation and execution for e-Commerce business of all FnB categories under direction of eBusiness Manager by brand by partners, including growth strategy, strategic shopper marketing plan, optimized ecommerce media, CRM plan, portfolio management, promotion gift management, content building, monitoring, budget/investment planning & control. FnB eBusiness works directly with ePartner on the Marketing Planning and execution while the sales operation is led by NiM eCommerce Team. Strengthen relationship with external online customers:
- Based on JBP, breakdown into monthly Marketing & Campaign calendar by brands and by customer to avoid customers' conflict, strenthen dashboard from sell-in and sell-out. Optimize and tracking of investment mapping with Sales target.
- Ensure healthy metrics for online sales: traffic, %CR, offtake trend, ROAS & guided GMV from paid media...
- Lead Ecommerce Campaign & Merchandising Planning and execution.
- Lead Co-brand and partnership management to access potential matching target audience and extra value exchange .
- Ensure digital shelf & new initiatives update: SIS management, E-content, product page, landing page, thumbnail...
• Internal collaboration with Brand team, Finance controller, Demand planning, Sales team, Channel development team:
- Co-Lead to build, consolidate, incoporate FY Marketing & Ecommerce campaign with brand campaign calendar from BU to ensure offtake grow inline with Bu strategy
- Co-Lead marketing solutions & Meta ads, Google performance ads: paid search, organic search (eRetailer Search), livestream, social activities, KOL affliate, publisher affliate,...
- Monthly detailed SKU sales booking with sales team based on latest update campaign calendar
- Commercial plan for gift with purchase and on-top gift scheme: campaign and BAU
- Annual planning source of growth for Online channels
• Working with agencies and enablers for:
- Brief media based on EC target progress & campaign calendar, ensure optimize CPC and ROAS and to deliver with JBP commitment for platforms
- Quarterly catch up with Meta and Google for system update, new initiatives and cascade to media agency
- Quarterly, H1, H2, AOP review with media agency
- Find room to optimize and scale up efficiency media via market intelligence tools
• With the support of local research, insight data from ePartners to develop deeper online consumer and shopper understanding for Nutrition Category.
• Leverage this understanding to develop impactful media and ecommerce strategies to deliver the desired KPIs.
• Ensure activities will comply to FTSE4Good , WHO-Code, Nestlé policies and Instructions and local legislation in the context of delivering objectives by self/entire team.

Yêu cầu công việc

• eCommerce background from brands is preferred.
• Minimum 4-5 years in online business operations, with at least 3 years experience in eCommerce from planning to execution, and over this period has successfully delivered projects and KPIs, especially top and bottom line business results.
• Experience in relationship building and managing cross functional teams & KAM and Marketing Solution team of online ecommerce platforms
• Proven track record in delivering strategic digital marketing projects.
• Has consistently demonstrated success in a number of challenging and diverse business situations.
• Broad and practical understanding of key digital concepts in the areas of eCommerce, Social Commerce, Digital Media, Marketing Data Analytics.

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
13th Month Fixed Salary + yearly Performance Bonus
Máy tính xách tay
Laptop
Khu vực
Báo cáo

Khách Sạn Petro House hotel
Khách Sạn Petro House hotel Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
63 Trần Hưng Đạo, Phường 1, Thành phố Vũng Tầu, Bà Rịa - Vũng Tàu, Việt Nam

Nằm ngay tại trung tâm của Vũng Tàu, Petro House là một khách sạn kinh doanh boutique, chào đón cả khách kinh doanh và giải trí đến Vũng Tàu từ những năm 60. Được tân trang lại vào năm 2012, khách sạn vẫn giữ được nét quyến rũ của kiến trúc thuộc địa nguyên bản, với các cột và cửa sổ vòm. Các phòng nghỉ rộng rãi của cô đã được hiện đại hóa hoàn toàn, mang lại sự thoải mái, an toàn và kết nối. Khách sạn New Wings đạt tiêu chuẩn 4 sao sẽ khai trương vào tháng 9/2022. Bao gồm: Khách sạn với 80 phòng (Luxury Style), Spa, Fitness, E-casino, Sky bar, Pool bar, Nhà hàng với 200 slots, Coffee shop bên trong.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 1997

Mission

Song song với sự hiện đại và mới mẻ của PETRO HOUSE (Boutique Hotel), công ty TNHH Tân Mê Kông vẫn còn một Petro House hotel. Với kiến trúc mang đậm màu sắc cổ điển, Petro House nhỏ bé, e ấp nằm trên con đường Trần Hưng Đạo sẽ đặc biệt dành cho những khách hàng yêu thích sự tĩnh lặng, tạm rời xa dòng chảy của cuộc sống hiện đại ngày nay. 

Những nghề phổ biến tại Khách Sạn Petro House hotel

Bạn làm việc tại Khách Sạn Petro House hotel? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Khách Sạn Petro House hotel

Khách Sạn Petro House hotel

Click để đánh giá