Job Description:
- Join the interview with client and prepare meeting minutes to get full understanding of their current business operation, processes, objective, and challenges.
- Participate in preparation of reports, management consulting solutions, technical tasks with guidance from line manager to a high standard and agreed deadlines.
- Assist with preparation, tracking and monitoring of project related documents such as Information request, Meeting request, Meeting questionnaire, etc.
- Contribute to and collate case studies, proposals, best practices, and research from professional sources.
- Support in data analytics task when required in project and other internal works.
- Conduct compulsory administration works, translation, initiatives, commit to proposed timeline to manage multiple tasks.
- With increased experience, begin to execute defined assignments, build knowledge of the business, and deliver a high standard of own work.
- Other tasks assigned by line manager.
Requirements:
- Bachelor’s degree or above in real estate, engineering, data science, business management or related field.
- Previous internship experience in Big 4 or other consulting firms is an added advantage.
- Advance in data analytics tools such as MS Excel, Power BI, etc. and MS Power Point is a plus.
- Having knowledge and experience in Real Estate sector is a plus.
- Excellent command of verbal and written in both English and Vietnamese.
- Strong critical thinking, problem solving, time management and coordination skills.
- Motivated and committed.
- Client service-oriented and accustomed to taking a proactive approach.
- Must be interested to pursue career in Management Consulting and Real Estate sector.
Benefits:
• Bonus: 13th month salary + Performance Bonus
• Additional Health Insurance package
• Annual leaves = 14 ~ 24 days, Birthday leave & Christmas leave
• Gifts for having babies, Women’s day and Children Day ...
• Department trip/ Sport clubs • K-Club, Koffee Club, Mylife, Starrewards program
• Professional Qualifications/ Technical & Soft skill training
KPMG là một trong những công ty cung cấp dịch vụ chuyên nghiệp lớn nhất tại Việt Nam, với văn phòng tại Hà Nội, Thành phố Hồ Chí Minh và Đà Nẵng. Thành lập từ năm 1994, công ty đã có hơn 28 năm kinh nghiệm, với hơn 8,000 khách hàng là các doanh nghiệp Đa Quốc gia, các doanh nghiệp Trong và Ngoài Nhà nước, doanh nghiệp Tư nhân, doanh nghiệp Start-up và doanh nghiệp Gia đình. KPMG hỗ trợ khách hàng với phương pháp tiếp cận đa chiều, kết hợp cùng kinh nghiệm và hiểu biết chuyên sâu trong ngành để vượt qua các thử thách và sẵn sàng nắm bắt cơ hội nằm trong 5 hoạt động chính thuộc quá trình kinh doanh, bao gồm Kiểm toán, Tư vấn Vận hành, Tư vấn Thương vụ, Tư vấn Thuế và Pháp lý.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia các Gói Bảo hiểm sức khỏe cao cấp
Các hoạt động ngoại khóa
- Thiền/Massage: Thứ 5 hàng tuần
- Câu lạc bộ thể thao: Bóng đá, Cầu lông, Bơi lội, Bóng rổ, Quần vợt
Lịch sử thành lập
- Năm 1994, KPMG Việt Nam được thành lập với 3 văn phòng đặt tại TP. Hồ Chí Minh, Hà Nội và Đà Nẵng.
- Năm 2017, KPMG là một trong số 100 công ty tốt nhất là việc của Thế giới; đứng ở vị trí thứ 12 và xếp thứ 2 trong Top các doanh nghiệp cung cấp dịch vụ chuyên nghiệp, đồng thời đứng ở đầu bảng trong Bảng xếp hạng các Nhà tuyển dụng hấp dẫn nhất thế giới bởi Universum.
- Năm 2019, KPMG Global đã có hơn 219 nghìn nhân viên, trong đó KPMG Việt Nam sở hữu hơn 1000 nhân viên. Mặc dù số lượng Kiểm toán viên hành nghề ở KPMG Việt Nam khiêm tốn so với 3 Big còn lại nhưng chất lượng dịch vụ mà KPMG mang tới cho khách hàng không hề kém cạnh.
Mission
Sứ mệnh của KPMG NEXT là truyền cảm hứng và trang bị cho công ty bạn các công cụ, ý tưởng và mạng lưới hỗ trợ để đạt được đích đến thành công.
Review KPMG DE Limited
Quy trình của họ là một điểm cộng(GL)
Một đội tuyệt vời(GL)
Giờ làm việc linh hoạt(GL)