Legacy Yen Tu - MGallery

Quảng Ninh
25 - 100 nhân viên
Nhà hàng / Khách sạn
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Legacy Yen Tu - MGallery

Hành chính
Du lịch, khách sạn
Dịch vụ khách hàng
Buôn bán/ Kinh doanh
Lao động có tay nghề và sản xuất
Kỹ thuật
Tài chính - Kế toán
Marketing/ Truyền thông

Việc làm Legacy Yen Tu - MGallery

Cập nhật 29/09/2025 22:39
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Legacy Yen Tu - MGallery
Operator/ Nv trực tổng đài
Legacy Yen Tu - MGallery
232 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 31/07/2025
Hạn nộp hồ sơ: 30/08/2025
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thị Xã Uông Bí - Quảng Ninh

Mô tả công việc

You will be responsible to provide an excellent and consistent level of service to your customers.

Provides the appropriate level of professional, courteous and caring service to other employees (internal customers) and other visitors to the division.

Handles guest and employee enquiries in a courteous and efficient manner, reporting complaints or problems if no immediate solution can be found, whilst feeding back a prompt follow up.

Maintains positive guest and colleague interactions with good working relationships.

Responsible for facilitating efficient communications for both guests and staff both within the hotel and for external communications.

Confidently operates switchboard consoles, paging system, and associated computer equipment in accordance with departmental procedures.

Connects local and international calls quickly, courteously and accurately.

Acts proficiently in all aspects of emergency procedures. Remains calm, alert, and efficient in the event of a major incident or problem at the hotel and maintains professional discretion.

Contributes and maintains businesslike working environment ensuring minimal background noise and conversation which could be transmitted through sensitive headsets.

Provides quality service to guests, staff, and incoming calls and a wide range of information pertaining to the hotel and Activities in and around the island.

Reports and logs various problems which occur during the shift and passes all relevant information to relieving operator on commencement of duty.

Accepts and relays messages for guests and hotel personnel.

Projects the image of courteous, friendly service at all times.

Answers and connects all incoming calls from both in and out of house.

Coordinates with Concierge and Front Desk with pending messages, faxes, etc.

Be fully conversant in all aspects of Food and Beverage outlets in order that all guests’ queries can be handled efficiently and courteously.

Provides general information to guests when necessary.

Takes accurate messages, morning call requests, reservations and orders for/from guests.

Ensures that all reservations, orders, requests, etc. are accurately and quickly relayed to the correct department at all times.

Reports to supervisor and Duty Manager on any guest complaints.

Updates the white board.

Reads the logbook, and communicates with colleagues and supervisor.

Transfers outside calls to either guests, or hotel services/facilities.

Conducts daily briefing in the absence of AM/Supervisors

Quyền lợi được hưởng

- Develop talent in a dynamic working environment

- Have overtime, medical and social insurance as per HR policy

- Have incentives upon the department’s performance and self performance

- Have opportuninty to contribute to local community and make a difference through the Company’s Corporate Social Responsibilities activities

- Promotion upon capability, commitment and devotion

Yêu cầu công việc

Ideally, candidates should possess a relevant degree or diploma in Hospitality or Tourism Management.

A minimum of 2 years of work experience in hotel operations is required.

Strong customer service, communication, and interpersonal skills are essential.

Good management abilities are also expected.

Fluency in both English and Vietnamese is required.

This position is open to Vietnamese nationals only.

Yêu cầu hồ sơ

- Ứng tuyển ngay trên website Hoteljob.vn hoặc qua Zalo (mess): 0961441998

Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Legacy Yen Tu - MGallery
Legacy Yen Tu - MGallery Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Yen Tu Special Nation Relic, Uong Bi city, Quang Ninh province

Legacy Yên Tử - MGallery Khách sạn boutique cá tính cho trải nghiệm du lịch đáng chú ý Hãy chuẩn bị để bị mê hoặc trong lòng Thiền tông Trúc Lâm với Legacy Yên Tử, MGallery by Sofitel. Nằm ở Thành phố Uông Bí, chỉ trong vòng một giờ lái xe từ Vịnh Hạ Long và Sân bay Cát Bi, thiết kế thế kỷ 13 của nó đặt bối cảnh cho kỳ nghỉ, thiền định hoặc chuyến đi khuyến khích của bạn. Khách sạn nằm dưới chân núi Yên Tử, đối diện làng Yên Tử với các hoạt động trekking và tâm linh có sẵn. Toàn bộ khách sạn được thiết kế với sự sang trọng ngoạn mục, mang di sản lịch sử, văn hóa và tinh thần của triều Trần thông qua nghề thủ công truyền thống. Du khách có thể thưởng thức tuyển chọn các món ăn Việt Nam và quốc tế thú vị tại Nhà hàng Thọ Quang và Quán Bar Thiên Quan, hoặc thư giãn trong bầu không khí quyến rũ của Am Tue Tinh Wellness. Núi Yên Tử sợ hãi là cái nôi của Thiền tông Trúc Lâm ở Việt Nam được thừa hưởng nền văn hóa và tinh thần lịch sử phong phú từ triều đại nhà Trần. Đây là địa điểm lý tưởng để trekking cũng như du lịch tâm linh với rừng tự nhiên và cảnh quan đẹp.


Những nghề phổ biến tại Legacy Yen Tu - MGallery

Bạn làm việc tại Legacy Yen Tu - MGallery? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Legacy Yen Tu - MGallery

Legacy Yen Tu - MGallery

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo