Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
YOU:
Managing an team comprises of Supervisor, Team Leaders, Trainer, QA and CS agents in all aspects of a call center context.
Supervising a dynamic team to support transcosmos’ Client managed services to team members through rostering, monitoring, briefing, coaching, and others.
Planning and executing strategically Operation through forecasting, rostering, monitoring, briefing, coaching, and others.
Monitoring, make sure all member of team actively involved in the activities of Quality Service Management and Assessments
Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs
Doing the responsibility and authority in accordance with the business processes defined by transcosmos’ Client
Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly and monthly bases.
Attending Weekly Meeting with Clients to share insights and highlights of operation.
Attending to ad-hoc tasks as assigned by General Manager or Client.
Reporting to General Manager/CC Director for any abnormalities in operation
Yêu Cầu Công Việc
Good at English (4 skills).
At least 2 years working as Operation Manager/Customer Service Manager in Contact Center
Experience in managing performance targets desired.
Project management experience, able to work independently on multiple concurrent initiatives.
Strong determination of KPI achievement.
Disciplined and highly motivated to motivate and encourage the team for improvement.
Proven ability to do staffing and scheduling.
Ability to effectively manage cross-functional projects.
Ability to multitask and highly adapt to a constantly changing environment.
Excellent oral, written, and interpersonal communication skills.
Demonstrate problem-solving skills and strategic and analytical capabilities.
Intermediate to advanced reporting skills.
Moderate ability to identify and analyze data for trends and forecasts.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Mon – Fri, and Saturday every 2 weeks (9 AM – 6 PM), 25 days/months
- Phúc lợi:
Promotion opportunities
Periodical bonus: twice/year
Position promotion, salary increase: once/year
13th-month salary
Insurances followed Vietnamese Labor Law
Bonuses, gifts for Holidays
Activities: Birthday party, Employee engagement activities - Ngày nghỉ: 12
- Lương: Cạnh tranh
New World Fashion Group Plc là một trong những nhà cung cấp và sản xuất quần áo nữ hàng đầu cho thị trường thế giới, với trụ sở chính tại London, 2 Văn phòng đại diện tại thành phố Hồ Chí Minh & thành phố Hải Phòng và 5 nhà máy từ Bắc và Nam Việt Nam: Nam của London, Yên London, Đông Tài, Excel và Westfield.
Được thành lập trong hơn hai mươi lăm năm, tập đoàn đã xây dựng được danh tiếng về chất lượng và giá cả cạnh tranh.
Thế mạnh chính của chúng tôi là cơ sở hạ tầng nội bộ hỗ trợ các nhà máy của chúng tôi tại Việt Nam.
Chúng tôi có một đội ngũ chuyên nghiệp cao bao gồm các nhà thiết kế, quản lý tài khoản, nhân viên kỹ thuật sản xuất và đảm bảo chất lượng.
Lợi thế cạnh tranh của chúng tôi rất mạnh do Đội ngũ thiết kế có trụ sở tại London của chúng tôi và khả năng cung cấp Vải &; Trang trí trên toàn thế giới.