Mô tả công việc
Managing Security/Loss Prevention Operations
• Assists the Director of Engineering in administering fire prevention programs and emergency preparedness.
• Conducts hazard and risk assessments at the property to include quarterly OSHA/SAFETY audits, incident tracking, and the hazard abatement process.
• Develops detailed "shut down" procedures for the property to ensure that all areas are secured at the appropriate times.
• Comply with applicable laws and safety regulations.
• Follow proper key control guidelines in loss prevention and in the property.
• Develop a monthly checklist for all CCTV equipment, alarmed doors, and duress alarms to ensure that they are fully functional.
• Incorporate into patrols, which encompass all areas of the property's interior and exterior, an inspection tour of recording system.
• Follow Duty of Care process for the protection of guests and employees.
• Follows up on all unusual activities in and around the property that would impair the well being of guests and employees.
• Handles complaints, settling disputes, and resolving grievances and conflicts, or otherwise negotiating with others.
• Implements action plans to monitor and control risk.
• Monitors all unusual activities in and around the property that would impair the well being of guests and employees.
• Oversees all loss prevention operations to include but not limited to patrol process, emergency response, investigations (initial & follow up) for all guest and employee related incidents, shipping and receiving process (makes recommendations for improvement), electronic key system and manager on duties responsibilities.
• Oversees and guides the efforts of the Accident Prevention Committee.
• Oversees first aid program for guests and employees.
• Oversees the claims process and protects company assets by closely monitoring the General Liability and Worker's Compensation cases.
• Communicates the importance of safety procedures, detailing procedure codes, ensuring employee understanding of safety codes, monitoring processes and procedures related to safety.
• Emphasizes teamwork, close working relationships with other departments and assertive hospitality to serve as a deterrent to crime.
• Encourages and builds mutual trust, respect, and cooperation among team members.
• Provides personal assistance, medical attention, emotional support, or other personal care to others such as coworkers, customers, or patients.
• Serves as a role model to demonstrate appropriate behaviors.
• Utilizes interpersonal and communication skills to lead, influence, and encourage others; advocates sound financial/business decision making; demonstrates honesty/integrity; leads by example.
Ensuring Exceptional Customer Service
• Meet quality standards and customer expectations on a daily basis.
• Identifies the educational needs of others, developing formal educational or training programs or classes, and teaching or instructing others.
• Inspects and critiques the performance of the loss prevention department to establish and maintain a high level of professionalism and customer service.
• Provides services that are above and beyond for customer satisfaction and retention.
Additional Responsibilities
• Analyzes information and evaluating results to choose the best solution and solve problems.
• Develops liaison with local law enforcement and emergency services.
• Informs and/or updates the executives and peers on relevant information in a timely manner.
• Provides information to supervisors and co-workers by telephone, in written form, e-mail, or in person.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive Salary and Benefits as Marriott International Standards
- 2 days off per week
- Learning and Career development
- "TakeCare" and professional working environment
Yêu cầu công việc
OR
• 2-year degree from an accredited university in Criminal Justice or related major; 2 years experience in the security/loss prevention or related professional area.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume in English
Giới thiệu: Public Bank Vietnam là ngân hàng 100% vốn nước ngoài thuộc sở hữu của Public Bank Berhad, Malaysia, một trong những Ngân hàng hàng đầu Malaysia về kết quả hoạt động kinh doanh và quản trị bền vững, nhất quán. Public Bank Vietnam được chuyển đổi từ Ngân hàng liên doanh VID Public - một trong những ngân hàng liên doanh đầu tiên tại Việt Nam, được thành lập ngày 25 tháng 3 năm 1992 với tỷ lệ vốn góp 50:50 giữa Ngân hàng Đầu tư và Phát triển Việt Nam (BIDV) và Public Bank Berhad, Malaysia. Trải qua 29 năm hoạt động hiệu quả tại Việt Nam, hiện nay Public Bank Vietnam đã mở rộng mạng lưới lên 32 chi nhánh và phòng giao dịch (PGD) tại các tỉnh và thành phố chính của Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Kiểm tra sức khỏe hàng năm
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
Lịch sử thành lập
- Ngày 30/09/1991, VID Public Bank Việt Nam được thành lập với tỷ lệ góp vốn 50:50 dưới sự hợp tác giữa BIDV (Việt Nam) và Public Bank Berhad (Malaysia).
- Tháng 5/1992, Chính thức đi vào hoạt động, cung cấp các sản phẩm/dịch vụ tài chính ngân hàng đa dạng.
- Ngày 15/7/2014, BIDV Việt Nam đã ký hợp đồng chuyển nhượng 50% vốn góp của VID Public Bank cho Public Bank Berhad, chấm dứt hợp tác sau 20 năm hoạt động.
- Ngày 23/03/2015, Public Bank Berhad (Malaysia) nhận toàn bộ phần góp vốn của ngân hàng BIDV.
- Ngày 24/03/2016, VID Public Bank được sự chấp thuận của Ngân hàng Nhà nước Việt Nam tái cấu trúc thành ngân hàng 100% vốn nước ngoài và đổi tên thành Public Bank VietNam, có hiệu lực từ ngày 01/04/2016.
- Public Bank Berhad (Malaysia) tiến hành thủ tục để đưa Public Bank VietNam chính thức trở thành ngân hàng con của mình.
Mission
- Là một tổ chức tín dụng hoạt động an toàn, hiệu quả và uy tín hàng đầu Việt Nam.
Review Public Bank
Môi trường làm việc chuẩn mực và chuyên nghiệp, có quy trình rõ ràng nhưng thường phải đối mặt với áp lực từ việc đạt chỉ tiêu kinh doanh
Phúc lợi y tế tốt cho nhân viên và tiền thưởng hậu hĩnh nhưng tốc độ tăng lương, promote siêu chậm
Lương khởi điểm cho fresh nhưng phúc lợi không tăng