Các phòng ban đang tuyển dụng tại Pacific Hotel

Kỹ thuật
Dịch vụ khách hàng
An ninh - Bảo vệ

Việc làm Pacific Hotel

Cập nhật 14/11/2024 23:21
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Pacific Hotel Vũng Tàu
Hostess /Tiếp Viên Nhà Hàng
Pacific Hotel
12 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 21/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Đường Hòn Giồ Thuận Qúy, Thôn Tiến Hòa, Xã Tiến Thành, Thành phố Phan Thiết, Tỉnh Bình Thuận, Việt Nam

Mô tả công việc

Outlet Operation
• Greet the guest promptly, courteously, graciously with eye contact, a smile and good posture.
• Set-up host/hostess stand, review guest reservations book, and make recommendations as to the setup of the room, maintain a station chart and cover count for the restaurant while recognizing the maximum workload capacity of each server in order to meet service standards.
• Handling guests without reservations or those waiting for others to join them.
• Seat the guest promptly at a table pre-set for the number in the party and according to guest preference.
• Presenting menus and explanations for all menu items.
• Present children's menus, when appropriate, and describe specials.
• Utilize a "Captain's Order" correctly for communicating with all food & beverage orders.
• Execute efficiently the sequence of service for Breakfast, Lunch and Dinner.
• Be knowledgeable on the menus, drink, wine list explanation and beverage service.
• Familiarize with the outlet and kitchen area as well as guest facilities.
• Service all needs for any private dining or private function.
• Service of food and beverage items in an unobtrusive and professional manner.
• Maintaining and keeping clean of all service area to the standard level.
• Answer telephones according to the standards and take guest reservations or provide information regarding hotel standard.
• Proper care and usage of telephone for out of sight communication.
• Monitoring guest history and inform the manager of a guest's special occasion, birthdays, anniversaries, dietary preferences and allergies.
• Provide quick and efficient service to all guests and up keeping Hotel standard.
• Well versed with all food and beverage and offerings and be able to confidently discuss with guest.
• Anticipate the needs of guests, respond accordingly to guest inquiries or problems, and recognize regular guests by name and utilize the guest's name consistently.
• Ascertain guest's satisfaction and handle any glitches which may arise, informing a manager of the situation and how it was resolved.
• Personally handle all guests' complaints to note exactly what happened and solution(s) in the glitch form and notify the Manager and Food & Beverage office.
• Addressing guest dissatisfaction immediately and inform the manager of the action taken and/or inform manager immediately of a guest concern so that remedial action can be taken.
• Having an effective communication stream among working colleagues.
• Completing all follow-up tasks on a timely basis.
• Actively involved in banqueting operational aspects and service i.e. group beach parties, weddings, private island picnics, etc...
• Participate in all inventories directly involved with the operation of the department.
• Constantly inspect and observe physical condition of facilities and equipment in the outlet and make recommendations for corrections and improvements as needed.
• Execute light administrative duties assigned keep track of faxes and any special events taking place in the restaurant.
• Assist in completion of administrative duties such as: keeping reservation book up to date; daily and monthly sales reports; attendance sheets up to date; proper filing of all documents; logbook
• Not to disclose any information about the restaurant/competition without prior approval from the Manager or the Food & Beverage office.
• Reporting of any accident immediately, no matter how minor, to a manager.
• Providing efficient and attentive assistance to any mishap in the restaurant.
• Properly and accurately close guest checks; process cash and credit card payments; properly settle voided checks or complimentary meals.

Yêu cầu công việc

-Có kinh nghiệm ở vị trí tương đương ít nhất 1 năm ở các khu Nghỉ dưỡng, Khách sạn 4* hoặc 5*
-Ưu tiên ứng viên có khả năng giao tiếp tiếp Anh

Quyền lợi được hưởng

- Tham gia BHXH và BHYT theo quy định.
- 2 ngày off/ tuần
- Phụ cấp cơm ca
- Chế độ làm việc theo tiêu chuẩn của tập đoàn Accor
Khu vực
Báo cáo

Pacific Hotel Vũng Tàu
Pacific Hotel Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
04 Le Loi, Vung Tau City
Khách sạn Thái Bình Dương (Pacific Hotel) là Khách sạn đạt chuẩn 2 sao, tọa lạc ngay tại trung tâm Bãi Trước thành phố Vũng tàu. Mặt tiền hướng ra biển, gần trung tâm thương mại và các điểm dịch vụ sinh hoạt, du lịch : Bến tàu cánh ngầm, điểm du lịch Bạch Dinh, sân đua chó…


Khách sạn có 50 phòng ngủ với diện tích rộng, đầy đủ tiện nghi (Máy lạnh, tủ lạnh, nước nóng, truyền hình cáp, điện thoại liên tỉnh và quốc tế, Intenet vô tuyến mạng ADSL, WIFI miễn phí ). Có nhiều loại phòng ngủ khác nhau với các mức giá phù hợp.

Nhiều diện tích dành cho khoảng không và cây xanh trên khuôn viên 10.000m2 thoáng mát. Bãi đậu xe rộng rãi, an toàn. Đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, tận tình và chu đáo. Các dịch vụ bổ sung gồm : Văn phòng cho thuê - Nhà hàng – Vũ trường – Karaoke – Cà phê sân vườn, Bar. Đủ điều kiện nhận khách đoàn, thể thao, hội nghi, sinh nhật, tiệc cưới….

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2006

Mission

Pacific Hotel Vung Tau sẽ giúp bạn tận hưởng những gì tuyệt nhất ở Vũng Tàu.

Những nghề phổ biến tại Pacific Hotel

Bạn làm việc tại Pacific Hotel? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Pacific Hotel

Pacific Hotel

Click để đánh giá