ABOUT KPMG
KPMG is a global network of independent member firms offering Audit, Tax, Legal, Advisory and Consulting services. The firms work closely with clients, helping them to mitigate risks and grasp opportunities.
In Vietnam & Cambodia, KPMG is one of the largest professional firms with offices in Ho Chi Minh city, Hanoi, Danang and PhnomPenh. Established since 1994, we have 30 years of experience with more than 2,000 professionals.
We lead with a commitment to quality and consistency across our global network, bringing a passion for client success and a purpose to serve and improve the communities in which member firms operate. In a world where rapid change and unprecedented disruption are the new normal, we Inspire Confidence and Empower Change in all we do.
Key responsibilities
- Receive visitors at the front desk by greeting, welcoming, directing and announcing them appropriately
- Answer, screen, and forward incoming phone calls
- Receive and sort daily incoming/outgoing mails of the office
- Monitor meeting room bookings
- Arrange transportation for staff
- Timely inform the building’s management to fix small facility repairs under the building’s responsibilities
- Submit monthly payment expenses of transportation, courier, newspapers,…
- Monitor Hanoi corporate hotels and assist in hotel booking when required
- Perform other tasks as assigned by the Admin Manager.
Job Requirements
- At least 1 year working experience as Receptionist/ Secretary/Admin staff at international organizations being an advantage.
- Pleasant personality, ability to deal with emergencies in a timely and effective manner, while streamlining office operations.
- Proactive, hard-working, responsible
- Ability to work in shifts, so flexibility is a plus.
- University/ College graduate
- Proficient in all aspects of Microsoft Office applications (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
- Strong communication skills in English & Vietnamese both written and verbal.
Khách sạn có 50 phòng ngủ với diện tích rộng, đầy đủ tiện nghi (Máy lạnh, tủ lạnh, nước nóng, truyền hình cáp, điện thoại liên tỉnh và quốc tế, Intenet vô tuyến mạng ADSL, WIFI miễn phí ). Có nhiều loại phòng ngủ khác nhau với các mức giá phù hợp.
Nhiều diện tích dành cho khoảng không và cây xanh trên khuôn viên 10.000m2 thoáng mát. Bãi đậu xe rộng rãi, an toàn. Đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, tận tình và chu đáo. Các dịch vụ bổ sung gồm : Văn phòng cho thuê - Nhà hàng – Vũ trường – Karaoke – Cà phê sân vườn, Bar. Đủ điều kiện nhận khách đoàn, thể thao, hội nghi, sinh nhật, tiệc cưới….
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Pacific Hotel Vung Tau sẽ giúp bạn tận hưởng những gì tuyệt nhất ở Vũng Tàu.