
At QIMA, we’re on a mission to help our clients make products consumers can trust.
Working with over 30,000 global brands, retailers, manufacturers and food growers, we are on the ground wherever products are made. We help businesses secure every step of their supply chain with quality inspections, supplier audits, certifications, and lab testing, all powered by our intelligent digital platform.
Our team of 5,000 QIMates (and counting) across 40 offices and laboratories, are united in our shared passion for innovation and integrity, and guided by our QIMA values in the decisions we make every day. We believe in the work we do, and in making a positive difference in the world. Does this sound like something you’d like to be a part of?
Our Consumer Goods Division is dedicated to helping brands, retailers and manufacturers worldwide deliver safe, quality and ethically made products to their consumers. Every day at work, our inspectors, auditors, and lab techs use their expertise to help safeguard the products you use every day in your home: from clothes and footwear to toys and baby products, to electronics, appliances, and furniture.
Our operations department’s purpose is to deliver our industry-leading services to our clients while ensuring that all the work we do is performed to the QIMA standard of quality
Job Description
The Sales Assistant will be responsible of provide sales support and will report directly to Global Lab Testing Sales Director and working as part of our Sales team.
The purpose of QIMA Sales is to secure our growth by winning new business and taking exceptional care of our existing clients, while embodying the QIMA value of “Client First” every day.
Key Responsibilities Include
- Assist the sales team in generating leads and closing deals
- Maintain and update customer records in the system
- Assist in organizing and executing sales campaigns and promotions
- Support the preparation of sales presentations and reports
- Handle sales-administrative tasks such as processing orders, invoicing, and inventory management
- Other tasks as assigned by line manage
- Good command of English (both written and spoken)
- 6 months to 1 year of experience in a related role
- Proficient in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Ability to work independently and as part of a team
- Previous experience in the 3rd party laboratory testing industry is a plus
If you fit the bill for this position, we’d love to hear from you! Send your resume to [email protected]

Tại QIMA, chúng tôi đang thực hiện sứ mệnh cung cấp cho khách hàng các giải pháp thông minh để tạo ra những sản phẩm mà người tiêu dùng có thể tin tưởng
Chúng tôi kết hợp các chuyên gia thực địa để kiểm tra chất lượng, kiểm toán nhà cung cấp, chứng nhận và thử nghiệm trong phòng thí nghiệm với một nền tảng kỹ thuật số mang lại độ chính xác, khả năng hiển thị và thông tin tình báo về dữ liệu chất lượng và tuân thủ.
Chúng tôi hoạt động tại 95 quốc gia và giúp hơn 17.000 thương hiệu, nhà bán lẻ, nhà sản xuất và nhà trồng trọt thực phẩm toàn cầu đạt được chất lượng tuyệt hảo.
4.000 nhân viên tận tụy của chúng tôi sống và đưa ra quyết định mỗi ngày theo các giá trị cốt lõi của mình: hãy xem https://www.qima.com/corporate-values và tìm hiểu thêm về phương thức của QIMA.
Những nghề phổ biến tại QIMA
Bạn làm việc tại QIMA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
