Radisson Resort Phan Thiết

Bình Thuận
200 - 500 nhân viên
Nhà hàng / Khách sạn
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Radisson Resort Phan Thiết

Lao động có tay nghề và sản xuất
Chăm sóc sức khỏe
Dịch vụ khách hàng
An ninh - Bảo vệ
Du lịch, khách sạn
Dịch vụ bán lẻ và thực phẩm
Buôn bán/ Kinh doanh
Kỹ thuật
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm Radisson Resort Phan Thiết

Cập nhật 06/12/2025 00:48
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Radisson Resort Phan Thiết
Guest Service Supervisor
Radisson Resort Phan Thiết
121 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 05/04/2025
Hạn nộp hồ sơ: 30/04/2025
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Phan Thiết - Bình Thuận

Mô tả công việc

  • Oversee and direct the Front Desk operations to ensure brand standards and procedures are followed
  • Smiles and greet all guests immediately in a gracious and professional manner, handling all guest questions and problems promptly
  • Register all guests, issue room keys, provide information on hotel services and room location. Answer phones in a prompt and courteous manner
  • Handle and supervise the processing of the guest bills and collection of payments in compliance with cash handling, credit card processing and accounting policies and procedures
  • Perform daily “bucket check report” against guest folio ensuring that charges are accurately posted, and support receipts are properly filed/attached
  • Ensure front desk staff are properly trained on all front desk operations, hotel facilities and services, local directions and safety and emergency procedures. Conduct regular training sessions to ensure all Front Office staff can adequately perform all tasks.
  • Implement Duty Rosters to ensure front desk sections are sufficiently manned to deliver a consistent level of service as required by the hotel
  • Establish effective Front Desk communication and information system through logs, department meetings, and one-on-one interaction with the staff
  • Ensure guest special requests are fulfilled and proper delivery of guest services is delivered
  • Be completely knowledgeable of room types, sale types, guest types, VIP codes and room rates. Maintain an excellent knowledge of room layouts and features
  • Be present at the front desk during guest arrivals and departures. Coordinate with bellmen for the delivery and collection of guests’ luggage on their arrival and departure
  • Up-selling Hotel product with a view to maximizing revenue and average rate
  • Ensure that all rooms which are due to check-out are checked and the daily housekeeping discrepancy reports are resolved. Review room queue and work with Housekeeping to expedite turnover.
  • Ensure all paperwork is done properly such as welcome letter, amenities special request, departure notice including guest bill, excursion order along with confirmation, birthday cake order etc.
  • Remain calm and alert, especially during emergency situations and/or heavy hotel activity. Ensure all members of the staff are completely familiar with all hotel emergency procedures.
  • Listens, apologizes with empathy, finds a solution and follows through when resolving guest problems.
  • Create 100% guest satisfaction by providing the Yes, I Can! experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations. Provide employees with the training and resources they need to maximize employee engagement and deliver Yes, I Can! service and teamwork

Quyền lợi được hưởng

- Will be discussed in the interview.

Yêu cầu công việc

  • A minimum of 2 years of Front Office experience in international hotel brand
  • A degree or diploma in Hotel Management or equivalent
  • Fluent in English language. Additional language is an asset
  • Good communication skills and customer service skills are required
  • Good operating knowledge of Opera system
  • Flexibility to work all shifts including early mornings, evenings, nights and weekends any day of the week
  • Well-presented, organized and calm personality

Yêu cầu hồ sơ

CV with latest picture.
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Radisson Resort Phan Thiết
Radisson Resort Phan Thiết Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
01 Tôn Đức Thắng, Phường Phú Thủy, Thành phố Phan Thiết, Tỉnh Bình Thuận

Được quản lý bởi Radisson Hotel Group – một trong những thương hiệu khách sạn hàng đầu và năng động nhất thế giới, dự án Radisson Resort Phan Thiết sở hữu 76 phòng bao gồm 11 bungalow tiêu chuẩn 4 sao với kiến trúc Địa Trung Hải độc đáo.

Chính sách bảo hiểm

  • Tham gia BHXH full lương.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..

Lịch sử thành lập

  • Ngày bắt đầu hoạt động: 27/07/1993

Mission

Tầm nhìn dài hạn của chúng tôi là trở thành công ty được khách hàng, chủ sở hữu và nhân tài lựa chọn. Bất cứ khi nào một vị khách lên kế hoạch cho một chuyến đi, hay một nhà đầu tư, chủ sở hữu đang nghĩ đến đối tác, hoặc bất cứ khi nào ai đó đang tìm kiếm sự nghiệp trong ngành khách sạn, họ đều sẽ nghĩ đến Radisson Hotel Group trước tiên.


Những nghề phổ biến tại Radisson Resort Phan Thiết

Bạn làm việc tại Radisson Resort Phan Thiết? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Radisson Resort Phan Thiết

Radisson Resort Phan Thiết

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo