Mô tả công việc
The E-commerce Executive grows The Body Shop Tiktok business, oversees the look and feel of the company tiktok channel and is responsible for generating sales via tiktok channel.
- Manage Tiktok channel to ensure brand image and sales monthly and yearly
- Coordinate with other teams on the execution of brand, marketing and e-commerce activities.
- Ensure the fulfillment of customers' orders via Tiktok
- Manage the service quality and customer satisfaction.
- Observe the sales, promotions, marketing and social media activities over digital platforms.
- Prepare insights report on the data-mining outcome.
- Provide specialized knowledge and insights to the development of technology strategy.
- Track and report the business outcome of data-driven insights.
Yêu cầu công việc
- At least 3 years of experience in a similar role, having experience in building Tiktok and Affiliate channels is a plus
- Details-oriented with a strong sense of work prioritization
- Outgoing, proactive, fast-learning, independent and innovative
- Passion for E-commerce, love online shopping am eager to learn
- Must be well-versed with Microsoft Office
- Those experienced in the fashion/beauty retail industry will have an added advantage
- Able to communicate and write well in English
Quyền lợi được hưởng
- Salary based on experience & performance
- Benefits under Vietnam labor law (Social insurance)
- Working in a dynamic and professional environment
- Year-end bonus(based on the Company's results)
- Annual salaryreview (based on the Company's results)
- Product allowances, parking allowance
Rivico (https://riviu.vn) Nắm bắt được xu hướng khám phá những câu chuyện mới lạ, những món ăn, địa điểm du lịch ngày càng gia tăng của người dân, đặc biệt là thế hệ trẻ Việt Nam, Rivico được thành lập nhằm mang đến những dịch vụ trải nghiệm đời sống tốt nhất cho mọi người.
Rivico tự hào tiên phong trong lĩnh vực truyền thông, quảng cáo mảng đời sống, ăn uống và du lịch của người dân Việt Nam, hoạt động mạnh mẽ trên các nền tảng mạng xã hội như Facebook, Instagram, TikTok với tổng người theo dõi hơn ba triệu lượt. Với sứ mệnh “Giúp người Việt Nam Ăn Ngon Hơn và Sống Tốt Hơn,
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2020
Mission
- Rivico đang từng bước khẳng định thương hiệu của mình trên thị trường, thông qua những nỗ lực nâng cao chất lượng sản phẩm, cũng như cải thiện chất lượng dịch vụ trên các nền tảng số của mình.