Mô tả công việc
Thuan Thien Heritage Conservation and Development Joint Stock Company (Thuan Thien Legacy) is a company operating in the fields of: Nature experience education; Ecotourism & Technology
related to nature and natural heritage conservation. We always put the goal of respecting, preserving and promoting the inherent values of nature first.
* Market Research:
- Analyze competitors to identify product strengths, weaknesses, and opportunities for development.
- Conduct market research to gain in- depth understanding of target customers, preferences, buying behavior, and market trends.
- Develop product marketing strategies:
- Plan and manage marketing budgets effectively.
- Develop and implement comprehensive marketing strategies for products, including product positioning, communication messages, distribution channels, and promotional programs.
* Develop content:
- Create engaging and creative marketing content (articles/ images/ videos)
to convey product messages to customers.
- Manage and optimize digital communication channels (Website/ Social Network/ Email
Marketing).
- Design & Create publications/ information to support sales activities.
* Coordinate with departments:
- Work closely with R&D, CX, Marketing departments to understand the product
and unify marketing activities.
- Support the sales team in product training and sales support tools.
* Measure and evaluate:
- Ability to use English for work (Communication & Search/read
- Analyze data to make decisions to improve and optimize strategies.
Request :
- Bachelor&039;s degree in Journalism, Marketing, Communications, PR, Finance... related fields;
- Experience: at least 1 year of experience in the above related fields;
- Monitor and evaluate the effectiveness of marketing campaigns.
documents in English);
- Experience working with design and content creation applications such as: MS
PowerPoint; Adobe Illustrator; Adobe Photoshop; video creation applications;...
- Good communication skills; eager to learn; good presentation & presentation
skills.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-06 02:30:03
Rivico (https://riviu.vn) Nắm bắt được xu hướng khám phá những câu chuyện mới lạ, những món ăn, địa điểm du lịch ngày càng gia tăng của người dân, đặc biệt là thế hệ trẻ Việt Nam, Rivico được thành lập nhằm mang đến những dịch vụ trải nghiệm đời sống tốt nhất cho mọi người.
Rivico tự hào tiên phong trong lĩnh vực truyền thông, quảng cáo mảng đời sống, ăn uống và du lịch của người dân Việt Nam, hoạt động mạnh mẽ trên các nền tảng mạng xã hội như Facebook, Instagram, TikTok với tổng người theo dõi hơn ba triệu lượt. Với sứ mệnh “Giúp người Việt Nam Ăn Ngon Hơn và Sống Tốt Hơn,
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2020
Mission
- Rivico đang từng bước khẳng định thương hiệu của mình trên thị trường, thông qua những nỗ lực nâng cao chất lượng sản phẩm, cũng như cải thiện chất lượng dịch vụ trên các nền tảng số của mình.