• Collaborate with housekeeping to ensure timely cleaning and preparation of rooms, updating room status promptly.
• Liaise with housekeeping and engineering teams to ensure rooms are cleaned and prepared for new arrivals.
• Coordinate with maintenance to resolve any room-related issues or repairs, ensuring minimal disruption to guest experiences.
• Work with the reservations team to manage room inventory, cancellations, and no-shows effectively, ensure booking update accurate information.
• Drive a great working environment for teams to thrive - linking up departments to create sense of one team
• Promote teamwork and quality service through daily communication and coordination with other departments
• Maintain the integrity and accuracy of room management systems, ensuring all data is current and reflective of room status and availability.
• Generate and analyze reports on room occupancy, revenue, and guest preferences, providing insights for strategic planning and decision-making.
Responsible Business
• Assign rooms to guests based on reservations, preferences, and special requests, ensuring a smooth check-in process.
• Collaborate with other hotel departments (e.g., front desk, sales, reservation) to align room operations with overall business objectives.
• Monitor room availability, manage overbookings, and adjust room assignments as needed to maximize occupancy and revenue.
• Ensure the accurate update of room status in the hotel management system.
• Conduct regular inspections of guest rooms to ensure they meet established cleanliness and maintenance standards.
Guest Experience
• Ensure that hotel activities and operational requirements are shared during shift briefings
• Maintain a high level of guest interaction, ensuring that all guests' needs and preferences are met, including special requests and VIP services.
• Address and resolve guest complaints related to room assignments or issues efficiently and courteously.
• Provide personalized service to enhance guest experiences, including handling room upgrades, early check in, late check-outs, and other special arrangements.1. Education:
Diploma or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
2. Service years in the field:
1-2 years' experience in front office / guest services operations / customer service, or an equivalent combination of education and experience.
3. Service years in supervisor/manager level:
4. Knowledge and skills:
Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company
Able to read and write English
Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System
Ability to speak third language is a privilege
5. Language: English and Vietnamese
6. Preferred (if required)Competitive salary
Service charge
Social Insurance as law
Bao Viet Health insurance for personal
24/7 Accident Insurance
Relocation assistance
Housing, uniform, meal, and transportation are provided by the resort
Tập Đoàn Gạch Men Hoàng Gia - ROYAL GROUP là một trong những tập đoàn hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất và kinh doanh vật liệu xây dựng và trang trí nội thất tại Việt Nam. Với hơn 25 năm kinh nghiệm, ROYAL GROUP hiện nay đang là một trong những tập đoàn lớn nhất tại Việt Nam về sản xuất gạch ốp lát.
Về thị trường trong nước, ROYAL GROUP đã thiết lập được hệ thống phân phối trải dài từ Bắc chí Nam với hơn 3.000 cửa hàng, đại lý và showroom.
Về thị trường quốc tế, sản phẩm của ROYAL GROUP đã xuất khẩu đến nhiều quốc gia, khu vực như: Đông Bắc Á (Trung Quốc, Đài Loan, Hàn Quốc, Nhật Bản), Đông Nam Á (Campuchia, Thái Lan, Maylaysia, Myanmar, Philippine), Châu Âu, Châu Mỹ, Châu Úc, Châu Phi và Trung Đông…
ROYAL GROUP tạo 1 môi trường làm việc luôn có sự TÔN TRỌNG giữa tất cả thành viên từ nhân viên đến cấp Lãnh đạo, 1 môi trường tưởng thưởng công bằng và xứng đáng cho những đóng góp của từng thành viên. Và chính ở nơi này, các thành viên luôn có CƠ HỘI sáng tạo, được là người giương buồm cho ý tưởng của mình ra khơi, các thành viên được tạo điều kiện tối đa để thực hiện những hoài bão của mình.
Chính sách bảo hiểm
- Gói bảo hiểm sức khỏe toàn cầu
- Các quyền lợi khác theo Chính sách Công ty và Luật Lao động Việt Nam
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty
- Cầu lông
- Bóng chuyền
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2001
Mission
- Với sứ mệnh “Ngôi nhà nuôi dưỡng những ước mơ”, ROYAL GROUP luôn mong muốn đem đến cho tất cả thành viên một nơi làm việc thân thiện như chính ngôi nhà của mình.