Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Role and Scope of the Task
The Area Operations Manager is responsible for overseeing the operations of multiple facilities or locations within a specified geographical area. This role ensures that all sites are running efficiently and effectively, meeting the company’s operational standards, and achieving financial targets.
Key Responsibilities: Manage operation of around 6 – 8 stores.
1. Store operations Maximize store revenue: Enable best store Manager
· Manage and train store managers.
· Ensure employment and adequate staffing of stores.
· Carry out checking program with focus on revenue maximization:
Ø Product availability
Ø Price signage
Ø Planogram
· Check execution of marketing measures.
2. Store Operations Cost Control:
· Carry out store inventory counts.
· Control (and/or approve) product write offs or price reductions.
· Review every week the store manager’s staff planning.
· Sign off costs.
3. Store operations financial control
· Day ends – total store cash balance to be checked at every store visit.
· Bank transfers to be checked at every visit.
4. Staff Management:
· Recruit, train, and develop store managers and staff to maintain high performance and morale.
· Conduct performance reviews and provide constructive feedback to store managers.
· Foster a positive and inclusive work environment.
5. Inventory and Supply Chain Management:
· Monitor inventory levels to ensure optimal stock levels in each store.
· Coordinate with the supply chain team to manage stock replenishment and distribution.
· Implement loss prevention measures to minimize shrinkage and theft.
Yêu Cầu Công Việc
1. Effective communication skills, both verbal and written English
2. Strong leadership and team management skills.
3. Excellent communication and interpersonal abilities.
4. Proven track record of achieving sales targets and improving operational efficiencies.
5. Proficiency in MS Office and retail management software.
6. Ability to travel frequently within the designated region.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 1,100 - 1,700 USD
Tập Đoàn Gạch Men Hoàng Gia - ROYAL GROUP là một trong những tập đoàn hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất và kinh doanh vật liệu xây dựng và trang trí nội thất tại Việt Nam. Với hơn 25 năm kinh nghiệm, ROYAL GROUP hiện nay đang là một trong những tập đoàn lớn nhất tại Việt Nam về sản xuất gạch ốp lát.
Về thị trường trong nước, ROYAL GROUP đã thiết lập được hệ thống phân phối trải dài từ Bắc chí Nam với hơn 3.000 cửa hàng, đại lý và showroom.
Về thị trường quốc tế, sản phẩm của ROYAL GROUP đã xuất khẩu đến nhiều quốc gia, khu vực như: Đông Bắc Á (Trung Quốc, Đài Loan, Hàn Quốc, Nhật Bản), Đông Nam Á (Campuchia, Thái Lan, Maylaysia, Myanmar, Philippine), Châu Âu, Châu Mỹ, Châu Úc, Châu Phi và Trung Đông…
ROYAL GROUP tạo 1 môi trường làm việc luôn có sự TÔN TRỌNG giữa tất cả thành viên từ nhân viên đến cấp Lãnh đạo, 1 môi trường tưởng thưởng công bằng và xứng đáng cho những đóng góp của từng thành viên. Và chính ở nơi này, các thành viên luôn có CƠ HỘI sáng tạo, được là người giương buồm cho ý tưởng của mình ra khơi, các thành viên được tạo điều kiện tối đa để thực hiện những hoài bão của mình.
Chính sách bảo hiểm
- Gói bảo hiểm sức khỏe toàn cầu
- Các quyền lợi khác theo Chính sách Công ty và Luật Lao động Việt Nam
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty
- Cầu lông
- Bóng chuyền
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2001
Mission
- Với sứ mệnh “Ngôi nhà nuôi dưỡng những ước mơ”, ROYAL GROUP luôn mong muốn đem đến cho tất cả thành viên một nơi làm việc thân thiện như chính ngôi nhà của mình.