Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Assistant Customer Service Manager will be expected to perform the following tasks:
Support Customer Service Manager to leading customer service department in order to achieves customer service objectives by contributing customer service information and recommendations to strategic plans and reviews; preparing and completing action plans; implementing production, productivity, quality, and customer-service standards; resolving problems; completing audits; identifying customer service trends; determining system improvements; implementing change.
- Plans and implements after-sales services to maintain operating performance of goods purchased and to modify and improve services rendered.
- Work closely with production, planning, sales and marketing departments to proactively provide customers with needed information and to identify and respond to customer expectations.
- Improves customer service quality results by studying, evaluating, and re-designing processes; establishing and communicating service metrics; monitoring and analyzing results; implementing changes.
- Well understanding staff’s job requirement for back up:
- · Receive new sample request making PO from customer.
- · Send the sample shipping list to Planning for shipment
- · Dealing with any correspondence relevant to customers regarding orders, shipping, stock and enquiries.
- · Inputting orders for customers and ensuring orders are released and shipped within specified timeframe.
- · Receiving customers’ complaints/ inquiries and working closely with related departments to put it right and obtain customers satisfaction.
- · Preparing and sending reports regarding customers’ orders, shipments, accounts, etc, to the customer and sales department.
Yêu Cầu Công Việc
· Graduate level qualifications
· Excellent communication skills both verbal and written English
· Verbal & written Mandarin preferable (but not compulsory)
· At least one year experience in working and interfacing with ERP system
· Excellent computer skills; MS Office, Emails, ERP systems & databases
· Customer Service experience not essential, but useful
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Tất cả du khách dường như đều yêu thành phố Đà Nẵng ngay từ lần đầu tiên đặt chân đến. Đà Nẵng không chỉ gây ấn tượng với du khách bằng hình ảnh năng động, luôn tràn đầy sức sống mà còn bị thu hút bởi vẻ đẹp thiên nhiên thơ mộng, mê hoặc với bầu trời và biển núi mênh mông. Khi đi du lịch, chúng ta không thể không nhắc đến thiên đường nghỉ dưỡng ở thành phố xinh đẹp này và khách sạn SANTA LUXURY là một trong số đó. Với 65 phòng được thiết kế trang nhã với phong cách tân cổ điển độc đáo mang hơi hướng châu Âu, các phòng hiện đại mới sẽ mang đến cho bạn trải nghiệm khó quên tại đây. Hồ bơi trên sân thượng cũng là một điểm nổi bật của Santa Luxury Hotel khi bạn có thể ngâm mình trong làn nước trong xanh trong khi ngắm nhìn toàn cảnh bãi biển Mỹ Khê - bãi biển được tạp chí Forbes bình chọn là một trong 10 bãi biển quyến rũ trên hành tinh. Ngoài ra, dịch vụ từ phòng đến nhà hàng, spa, bể bơi sẽ mang đến cho bạn những trải nghiệm tuyệt vời tại Đà Nẵng. Chỉ mất 2 phút đi bộ từ khách sạn đến bãi biển Mỹ Khê, cách sân bay 5km, đến chợ Hàn 3km. Ngoài ra, khách sạn còn cung cấp dịch vụ cho thuê xe hơi hoặc các tour du lịch đến các điểm đến hấp dẫn như đồi Bà Nà, Hội An, Ngũ Hành Sơn, Thánh địa Mỹ Sơn, Cù Lao Chàm ... với giá cực kỳ phải chăng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2020
Mission
Khi đi du lịch, chúng ta không thể không nhắc đến thiên đường nghỉ dưỡng ở thành phố xinh đẹp này và khách sạn SANTA LUXURY là một trong số đó.