Mô tả công việc
But we're not satisfied as we embark on the next leg of our journey to deliver 100 million credit lines to consumers in our markets. Although this goal is ambitious, we truly believe that by harnessing the power of AI & Big Data we can deliver financial access at an unprecedented scale.
As a firm, we're audacious problem solvers motivated by our impact on society. We deeply espouse the values of ownership - of our actions and initiatives, integrity in all we do, and agility in execution.
How you will make an impact in this role
We are partnering with banks that are embracing changes toward digital banking - Credit Card Partnership. These changes are exciting but complex, and we are looking for team members who are motivated by big challenges and are ready to dive headlong into helping us grapple with complexity, build solutions, and turn our visions into a reality. Join us, if you have the talent and desire to deliver financial access for all by advancing data science and technology.
We are looking for an empathetic, solution-oriented Customer Service Representative to join our team in delivering exceptional support to our valued customers. In this role, you will serve as the face of our company, helping customers with inquiries, issues, and requests across various channels. This role is for you if you have a genuine passion for helping others and thriving in a fast-paced, customer-centric environment.
The Customer Service Representative - Credit Card Partnership will report to the Customer Service Lead
Responsibilities
- Provide prompt, professional, and friendly service to customers via phone, email, chat, and social media
- Listen attentively to understand customer needs, questions, and concerns, showing empathy and a genuine desire to help
- Research and troubleshoot customer issues, taking ownership to find resolutions and follow through to ensure customer satisfaction
- Maintain a deep knowledge of our products, services, and policies to provide accurate, helpful information to customers
- Stay up to date on product changes, promotions, and best practices to provide current, consistent information to customers
- Gather and relay customer feedback, insights, and suggestions to the product team to inform improvements
- Identify opportunities to go above and beyond for customers, creating memorable experiences that drive loyalty
- Collaborate with teammates and other departments to share knowledge, resolve complex issues, and improve the customer experience
- Contribute ideas for enhancing our customer service processes, tools, and training
- Perform other tasks as assigned by the direct manager per the capacity and scope of work
Yêu cầu công việc
- 1-2 years of customer service experience, preferably in a fast-paced environment
- Having experience working in banking and consumer finance sectors, particularly with credit card products
- Strong communication and active listening skills, with the ability to convey empathy and build rapport
- Excellent problem-solving and decision-making abilities, with a proactive approach to finding solutions
- Proficient in written communication, with strong grammar and spelling skills
- Comfortable with multi-tasking and working across multiple channels (phone, email, chat)
- Proficient in basic computer applications and able to quickly learn new software
- Familiar with Contact Center Systems
- Ability to work well in a team environment, collaborating and sharing knowledge
- Flexible to work in shifts, including evenings and weekends, to ensure customer support coverage
- Bachelor's degree
Quyền lợi được hưởng
Competitive compensation package and performance bonuses
Xe đưa đón
Parking allowance
Convenient central District 1 office location, next to a future metro station
Căn-tin
Onsite lunch with multiple options, including vegetarian
Happy hour every Thursday
Unlimited free coffee, tea, snacks, and fruit to keep you energized
Tất cả du khách dường như đều yêu thành phố Đà Nẵng ngay từ lần đầu tiên đặt chân đến. Đà Nẵng không chỉ gây ấn tượng với du khách bằng hình ảnh năng động, luôn tràn đầy sức sống mà còn bị thu hút bởi vẻ đẹp thiên nhiên thơ mộng, mê hoặc với bầu trời và biển núi mênh mông. Khi đi du lịch, chúng ta không thể không nhắc đến thiên đường nghỉ dưỡng ở thành phố xinh đẹp này và khách sạn SANTA LUXURY là một trong số đó. Với 65 phòng được thiết kế trang nhã với phong cách tân cổ điển độc đáo mang hơi hướng châu Âu, các phòng hiện đại mới sẽ mang đến cho bạn trải nghiệm khó quên tại đây. Hồ bơi trên sân thượng cũng là một điểm nổi bật của Santa Luxury Hotel khi bạn có thể ngâm mình trong làn nước trong xanh trong khi ngắm nhìn toàn cảnh bãi biển Mỹ Khê - bãi biển được tạp chí Forbes bình chọn là một trong 10 bãi biển quyến rũ trên hành tinh. Ngoài ra, dịch vụ từ phòng đến nhà hàng, spa, bể bơi sẽ mang đến cho bạn những trải nghiệm tuyệt vời tại Đà Nẵng. Chỉ mất 2 phút đi bộ từ khách sạn đến bãi biển Mỹ Khê, cách sân bay 5km, đến chợ Hàn 3km. Ngoài ra, khách sạn còn cung cấp dịch vụ cho thuê xe hơi hoặc các tour du lịch đến các điểm đến hấp dẫn như đồi Bà Nà, Hội An, Ngũ Hành Sơn, Thánh địa Mỹ Sơn, Cù Lao Chàm ... với giá cực kỳ phải chăng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2020
Mission
Khi đi du lịch, chúng ta không thể không nhắc đến thiên đường nghỉ dưỡng ở thành phố xinh đẹp này và khách sạn SANTA LUXURY là một trong số đó.