Mô tả công việc
- Monitor bank account balances daily, update customer invoice payment to know which customers are overdue for payment.
- Preparation for the order of payment approved expenditures. Check documents and make money
transfer orders when payment is due. Reconcile AP month end reports. Reconcile bank statement. - Declare purchased VAT invoices, compare data with accountant to declare tax - Submit tax report to BR-VT Tax Department.
- Update turnover daily, compared e-invoices with the reported revenues in the amount, if there is any difference in how to conduct verification clarified.
- Map the payments and collections by customers with invoices for account receivables.
- Report to BR-VT Statistics Department.
- Update the professional accounting and tax.
- Update and disseminate policies, new information on credit card to the treasury.
- Store, organize scientific papers, documents of management responsibilities.
- Perform other duties as assigned by superiors.
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree in accounting is required.
- At least 1 year of related work experience
- Must be able to speak and write English.
- Ability to operate computer, Microsoft Office especially Excel. Experience of Oracle/ERP system is a
plus. Ability to learn multiple computer programs. - Be able to work independently and under pressure, get along with co-workers to work as a team.
Quyền lợi được hưởng
- 13th-month salary provided.
- Year-end bonus of up to 4 months.
- Full salary-based social insurance (SI).
- 100% salary during the probation period.
- Shuttle bus service available from Ho Chi Minh City and Vung Tau.
SOMERSET SERVICED RESIDENCE là nơi ở dịch vụ dành cho các giám đốc điều hành và gia đình họ đang tìm kiếm sự cân bằng giữa công việc và cuộc sống. Nó cung cấp một ngôi nhà ấm áp và đầy phong cách với các tiện nghi giải trí, hoạt động phong cách sống và dịch vụ hỗ trợ kinh doanh. Là nơi nhận được sự giúp đỡ để nhanh chóng hòa nhập vào thành phố, kết bạn và chia sẻ kinh nghiệm gia đình.Hãy tưởng tượng tương lai của bạn với Ascott. Cam kết của chúng tôi là đảm bảo thành công thông qua việc xây dựng mối quan hệ lâu dài. Cùng nhau, chúng tôi làm việc với các đối tác phát triển của mình để tìm ra giải pháp tối ưu cho từng thị trường. Hưởng lợi từ kinh nghiệm chuyên môn và sự hỗ trợ nhiều năm của chúng tôi với tư cách là nhà điều hành nhà nghỉ lớn, vì chúng tôi tối ưu hóa bí quyết độc đáo của mình để tăng hiệu suất hoạt động của cơ sở kinh doanh.