Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Be in charge of all activities related to Loan Management Division (result of call reminder, field visiting, lawsuit, debt trading...)
- Build up planning, collection strategies, monitor collection activities to minimize groups two and bad debt.
- Manage & motivate Collection Teams, collections agencies to achieve target.
- Have deep understanding of relevant of laws (finance, criminal, litigation,...) and related activities (credit, risk management, collection,...)
- Be in charge of admin management to ensure all admin tasks run smoothly & accuracy.
- Report performance targets/ reports related to Loan Management Division daily, monthly to Executive Manager/ Board of Director/ SBV.
- Analyze, evaluate customer situation & propose risk policy to limit risks.
- Ability to go on business trip regularly.
- Conduct other tasks assigned by Executive Manager/ Board of Director.
Yêu Cầu Công Việc
- Aged: over 40
- Bachelor/ Master degree in Banking, Law or Finance
- Good communication, negotiation & can solve problem/ issue.
- Can working independently, promptly & effectively. Good management, leadership skills.
- Good command of English (both of speaking and writing)
- Excellent use of Word, Excel, Power-Point and analytical skills.
- At least 10 years working experience in collection and 5 years of management in bad debt recovery.
- Strong experience in debt collection
- Hard-working, accurate, careful, strong sense of responsibility
- Proactively participates and completes ad hoc tasks
- Can work overtime and perform under pressure.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: Full salary during the training and probation
- Độ tuổi: 39 - 45
- Thời gian làm việc: Working time: 8:30 - 17:30, from Monday - Friday
- Phúc lợi:
- Participating Social Insurance with full wages
- Accident Insurance 24/24 is bought at the first working day
- Added bonus at the end of year - Ngày nghỉ: 12 annual leave days/ year and added up to seniority
- Lương: Cạnh tranh
SOMERSET SERVICED RESIDENCE là nơi ở dịch vụ dành cho các giám đốc điều hành và gia đình họ đang tìm kiếm sự cân bằng giữa công việc và cuộc sống. Nó cung cấp một ngôi nhà ấm áp và đầy phong cách với các tiện nghi giải trí, hoạt động phong cách sống và dịch vụ hỗ trợ kinh doanh. Là nơi nhận được sự giúp đỡ để nhanh chóng hòa nhập vào thành phố, kết bạn và chia sẻ kinh nghiệm gia đình.Hãy tưởng tượng tương lai của bạn với Ascott. Cam kết của chúng tôi là đảm bảo thành công thông qua việc xây dựng mối quan hệ lâu dài. Cùng nhau, chúng tôi làm việc với các đối tác phát triển của mình để tìm ra giải pháp tối ưu cho từng thị trường. Hưởng lợi từ kinh nghiệm chuyên môn và sự hỗ trợ nhiều năm của chúng tôi với tư cách là nhà điều hành nhà nghỉ lớn, vì chúng tôi tối ưu hóa bí quyết độc đáo của mình để tăng hiệu suất hoạt động của cơ sở kinh doanh.