Mô tả công việc
- Check-in and check-out procedures: Greet guests, verify identification and credit card information, issue room keys, and provide information about the hotel and its amenities.
- Guest assistance and problem resolution: Resolve customer inquiries and complaints in a timely and efficient manner, using a professional and courteous manner.
- Guest information and promotion: Provide guests with information about hotel services and amenities, as well as current promotions and events.
- Front desk area maintenance: Ensure that the front desk area, work areas, and equipment are clean and well-maintained.
- Guest requests and inquiries: Respond to guest requests and inquiries in a timely and efficient manner, using a professional and courteous manner.
- Check-in and check-out records: Maintain accurate records of guest check-ins and check-outs, and report any discrepancies to management.
- Guest complaints and concerns: Report any guest complaints or concerns to management immediately.
- Staff scheduling: Schedule and assign staff to ensure efficient operation of the front desk.
- Staff training: Train new and existing staff on front desk procedures and policies.
- Creating a positive work environment: Promote a positive and supportive work environment where employee feedback is valued.
- End-of-shift reports: Review end-of-shift reports to ensure that all transactions are accurate and in compliance with hotel policies.
- Cash and credit card handling: Ensure that all cash and credit card transactions are handled in accordance with hotel policies.
- Lead team in achieving review KPIs: Work with the team to develop and implement strategies to improve guest satisfaction and reviews.
- Ensure that all Guests are checked in & out according to the Framework given.
Quyền lợi được hưởng
- 13th-month salary
- Annual leave: 12 days
- Competitive salary and bonus packages based on work results
- Opportunity to build a capable and inspired workforce for new hospitality
- Participating in social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to state regulations
- Evaluation based purely on capacity and rapid growth opportunities
Yêu cầu công việc
- 2 years of experience as a Guest Service Agent is required
- Effective communication in both Vietnamese & English, 3rd language is a plus.
- Team management, planning, and reporting skills
- Experienced in leading and managing teams of 8-10 people
- Good communication and guest handling skills
- Hardworking, honest, careful, enthusiastic, and a good team supporter
- Good negotiation and persuasion skills; adept at handling complaints
- Proficient in computer skills
Yêu cầu hồ sơ
Tổng công ty Cổ phần Xuất nhập khẩu và Xây dựng Việt Nam (Vinaconex) thành lập vào năm 1988, hoạt động trong lĩnh vực xây dựng và phát triển bất động sản. Vinaconex hoạt động hiệu quả, tăng trưởng bền vững và tiên tiến trong việc kinh doanh, vận hành hạ tầng, công trình công nghiệp và nhà ở. Vinaconex được quan tâm đến trách nhiệm xã hội và được đánh giá cao về chất lượng công trình và dịch vụ của mình.
Vinaconex được chia thành nhiều công ty con, bao gồm Vinaconex 1, Vinaconex 2, Vinaconex 3, Vinaconex 6 và Vinaconex 12, và cũng có một số dự án lớn đang được triển khai, bao gồm dự án bất động sản StarCity Hải Phòng và dự án căn hộ cao cấp Grand Park Q.9 TPHCM.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham quan du lịch, các hoạt động teambuilding, giải trí và thể thao.
- Sự kiện đặc biệt như Liên hoan Thể thao Vinaconex, Lễ hội truyền thống Vinaconex và các buổi lễ kỷ niệm và giao lưu.
- Chương trình “Về nguồn”, chương trình từ thiện, tham quan các di tích lịch sử, danh lam thắng cảnh của đất nước
Lịch sử thành lập
- Năm 1988, Công ty được thành lập
- Năm 1991, Hoạt động trong lĩnh vực xuất nhập khẩu và xuất khẩu lao động
- Năm 1995, Hoạt động đa doanh trong các lĩnh vực như xây lắp. xuất nhập khẩu máy móc, thiết bị, vật tư phục vụ ngành xây dựng và các ngành kinh tế khác; đưa lao động đi làm việc có thời hạn ở nước ngoài; đầu tư vào các lĩnh vực sản xuất xây dựng và các ngành kinh tế khác
- Năm 2006, Là Tổng công ty nhà nước đầu tiên thí điểm cổ phần hóa theo chủ trương của Chính phủ, hoạt động đa doanh trong lĩnh vực đầu tư và kinh doanh bất động sản, xây lắp, tư vấn đầu tư – thiết kế – khảo sát quy hoạch, kinh doanh xuất nhập khẩu thiết bị, vật tư phục vụ ngành xây dựng và các ngành kinh tế khác, sản xuất công nghiệp và vật liệu xây dựng, xuất khẩu chuyên gia và lao động ra nước ngoài
- Năm 2009, Công ty TNHH MTV Nước sạch Vinaconex được thành lập.
- Năm 2017, Công ty kỷ niệm 29 năm thành lập.
- Năm 2023, Công trình Cầu Vĩnh Tuy 2 hoàn thành. Vinaconex tổ chức chương trình bàn giao nhà cho dự án StarCity Hải Phòng. Tổ chức lễ kỷ niệm 35 năm thành lập của công ty
Mission
Mang đến cho khách hàng các công trình, dự án, sản phẩm dịch vụ tốt nhất với giá thành cạnh tranh nhất. Hoạt động có hiệu quả, tăng trưởng bền vững, quan tâm thực hiện trách nhiệm xã hội, đóng góp ngày càng nhiều cho sự phát triển đất nước.
Review Vinaconex
Muốn vào cty của vinaconex đều phải có người giới thiệu em nhé, Công ty này ở khu vực Hà Nội thì gần như là độc quyền rồi(Fb)