Mô tả công việc
- Assist the Offline Event Manager in the planning, coordination, and execution of various in-person events and activations
- Help ensure that all event logistics, including scheduling, vendor management, and event materials, are organized and on track
- Support in identifying and coordinating with the suppliers and partners to ensure that event requirements are met
- Ensure smooth communication and efficient collaboration before, during, and after the events
- Provide on-site support during events
Yêu cầu công việc
- Passion for event planning, fashion, and beauty with desire to develop skills in the industry
- Experience in coordinating small-scale events or supporting larger events is a plus
- Good communication and interpersonal skills
Quyền lợi được hưởng
- Monthly allowances (lunch, transportation, phone)
- Annual health check-up and self-improvement allowance
- Performance-based bonuses (holiday, Tet, revenue bonuses upon meeting KPIs)
- Full statutory benefits (social insurance, unemployment insurance, health insurance)
- Weekend offs (Saturday and Sunday)
- Modern office environment with complete equipment
- Company activities (travel, vacations, team building, birthday celebrations)
- Professional growth opportunities in the media industry
Mạng Truyền thông điện tử Thương hiệu Việt - THV (www.thuonghieuviet.com, www.thv.vn) do cố Nhà báo Hải Đăng sáng lập từ năm 2002, là đơn vị đầu tiên nghiên cứu về xây dựng thương hiệu cho doanh nghiệp Việt Nam từ đầu năm 2007, Trung tâm Nghiên cứu ứng dụng phát triển Thương hiệu Việt (viết tắt Trung tâm THV) được thành lập - trực thuộc Liên hiệp các Hội Khoa học & Kỹ thuật Việt Nam (VUSTA) - Trung tâm nghiên cứu phát triển Thương hiệu Việt hình thành và phát triển trên nền tảng Mạng Truyền thông điện tử Thương hiệu Việt. Chức năng, nhiệm vụ: Nghiên cứu, triển khai, thực hiện các đề tài, dự án trong lĩnh vực CNTT, truyền thông Internet, Xây dựng và phát triển, quảng bá thương hiệu; nghiên cứu phát triển thị trường; nghiên cứu khoa học trong lĩnh vực đào tạo; Chuyển giao kết quả và những tiến bộ KH&CN, tư vấn, thẩm định, tổ chức hội nghị, hội thảo khoa học; tổ chức hội chợ triển lãm khoa học; đào tạo bổi dững nghiệp vụ chuyên môn trong các lĩnh vực công nghệ thông tin, truyền thông internet và thương mại điện tử; Hợp tác quốc tế thực hiện nhiệm vụ trọng tâm. Từ những thành quả hoạt động, nâng cao nội lực, quy tụ đông đảo doanh nghiệp trong cả nước, thúc đẩy quan hệ quốc tế...