Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Regional market research, industry trends and competitor analysis, locate target
customers;.
2. Research and analysis of customer insights/feedback, to promote internal
continuous improvement and optimization of service content, process and customer
experience.
3. Define product application scenarios, refine competitive advantages, and clarify the
value for target customers.
4. Organize and plan market activities (national academic conferences, training
courses, regional meetings, in-hospital meetings), collaborate with sales to visit and
sell key client in tertiary hospitals, assist in building regional disciplinary
characteristics and academic influence, and manage local KOL resources;
5. Market access policy response and attack, including business qualification, ethical
review, the establishment of standardized charging prices and health insurance
qualification;.
6. Development of sales tools, including but not limited to sales tools, FAQ, etc.;.
7. Responsible for regional sales staff and product personnel product knowledge and
promotion strategy training, and assess the training effect.
Yêu Cầu Công Việc
1. Medical education background. Clinical medical laboratory or pathology related is
preferred.
2. IVD working experience is preferred.
3. Mandarin or English. Mandarin is preferred.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 20 Tr - 30 Tr VND
Brighton College Việt Nam là thành viên thuộc hệ thống trường phổ thông tư Brighton College danh giá bậc nhất Vương Quốc Anh. Brighton College đã gần 200 năm lịch sử và đạt được nhiều giải thưởng quốc tế uy tín như: “Ngôi trường của Thập kỷ”, “Ngôi trường tư duy tiến bộ nhất”, “Ngôi trường đứng đầu về STEM”.
Vào tháng 08/2023, Brighton College Việt Nam đã chính thức khai trương cơ sở đầu tiên tại khu đô thị Ocean Park 1, chào đón khóa học sinh sáng lập xuất sắc vào năm học mới