Các phòng ban đang tuyển dụng tại TTC Hospitality

Lao động có tay nghề và sản xuất
Buôn bán/ Kinh doanh
Dịch vụ khách hàng
Tài chính - Kế toán
An ninh - Bảo vệ
Hành chính
Marketing/ Truyền thông
Du lịch, khách sạn
Nghệ thuật - Thiết kế
Giáo dục
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm TTC Hospitality

Cập nhật 23/11/2024 14:04
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
TTC Hospitality
Marketing Manager
TTC Hospitality 5.0★
1 đánh giá 122 việc làm 37 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 23/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

Brand Management:

  • Develop and maintain the institution’s brand identity and messaging strategy.
  • Ensure consistency in branding across all communication channels.

Enrollment Marketing:

  • Create and execute marketing campaigns to attract prospective students.
  • Collaborate with the enrollment team to meet enrollment targets.

Digital Marketing:

  • Oversee the institution’s online presence, including the website and social media platforms.
  • Utilize digital marketing strategies to reach and engage with target audiences.

Content Creation:

  • Generate compelling content, including articles, blog posts, videos, and infographics, to promote the institution’s programs and initiatives.

Public Relations:

  • Cultivate relationships with media outlets and journalists.
  • Prepare and distribute press releases and manage, media inquiries.

Advertising and Promotion:

  • Plan and manage advertising campaigns, including online and offline channels.
  • Optimizing advertising spending to maximize ROI.

Market Research:

  • Conduct market research and competitor analysis to identify trends and opportunities.
  • Use data-driven insights to refine marketing strategies.

Internal Communication:

  • Facilitate effective communication within the organization, ensuring that staff and faculty are informed about the institution and developments and initiatives.
  • Manage internal communication channels and platforms.

Crisis Communication:

  • Develop and implement crisis communication plans and protocols.
  • Handle communication during crises or sensitive situations.

Budget Management:

  • Manage the marketing and communication budget, tracking expenses and ensuring cost effectiveness.

Team Leadership:

  • Recruit, train, and lead a team of marketing and communication professionals.
  • Set clear performance goals and provide ongoing guidance and feedback.

Stakeholder Engagement:

  • Collaborate with academic departments, enrollment teams, alumni, and other stakeholders to align marketing efforts with organizational goals.

Alumni Engagement:

  • Develop strategies to engage alumni and leverage their support for institutional growth and development.

Compliance and Ethics:

  • Ensure all marketing and communication activities adhere to ethical standards and comply with relevant laws and regulations.

Evaluation and Reporting:

  • Monitor the effectiveness of marketing campaigns and communication efforts.
  • Prepare regular reports for senior management and the board of directors.

Industry Trends and Best Practices:

  • Stay updated on trends and best practices in marketing and communication within the education sector.
  • Implement innovative approaches to reach target audiences effectively.

Yêu Cầu Công Việc

  • Graduated from College majoring in journalism, communication, foreign affairs, marketing, or related majors.
  • At least 3 years of experience in similar or related positions.
  • Good communication and relationship building, independent and proactive work, good writing skills and creativity.
  • Solid knowledge of social media.
  • Good teamwork skills.
  • Fluent in English

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
50 Trương Định

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

TTC Hospitality
TTC Hospitality Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
253 Hoàng Văn Thụ, Phường 2, Quận Tân Bình

Năm 2006, Công ty Cổ phần Golf Việt Nam (VINAGOLF) hoàn thành cổ phần hóa và đi vào hoạt động với vốn điều lệ 130 tỷ đồng, đánh dấu mốc đầu tiên trong quá trình hình thành và phát triển của Ngành Du lịch TTC với thương hiệu TTC Hospitality. Trải qua 16 năm hình thành và phát triển, TTC Hospitality sở hữu hệ sinh thái khép kín Lưu trú - Vui chơi - Ẩm thực - Lữ hành trải dài khắp cả nước cũng như tại Vương quốc Campuchia. Năm 2022, ngành du lịch Việt Nam tái khởi động sau khi dịch Covid-19 được kiểm soát về cơ bản cũng là cột mốc TTC Hospitality bước vào tuổi 16 trăng tròn với những cơ hội mới và thách thức mới.


Review TTC Hospitality

5.0
1 review

11/02/2025
Account Executive tại Hồ Chí Minh

Môi trường ok, đủ độ tuổi nên hợp dứi ai thì chơi dứi người đó, thấy mng hòa đồng lắm

Những nghề phổ biến tại TTC Hospitality

Bạn làm việc tại TTC Hospitality? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TTC Hospitality

TTC Hospitality

Click để đánh giá