Việc làm Zeneden Group

Cập nhật 10/12/2024 15:02
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Zeneden Group (Công ty TNHH EDENLAND)
Bellman
Zeneden Group
38 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 4
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ba Đình - Hà Nội

Mô tả công việc

POSITION SUMMARY:

Responsible for receiving guests in the most hospitable manner. All guests arriving to the hotel will be welcomed and departing guests fare-welled in the most courteous and friendly manner.

RESPONSIBILITIES:

- At all times well groomed, have a pleasant disposition, greet guests with the most hospitable attitude upon arrival at the hotel, and willing to offer assistance at all times.

- Maintain the entrance and main door area clean and tidy, free of obstacles and ensue that traffic through the driveway is controlled.

- Adhere to guest contact standards at all times.

- Provide current knowledge of the services and facilities offered by the Hotel, in order to provide reliable information to guests.

- Assist guests in and out of taxis and other vehicles and remove baggage from vehicles enabling the Bellboy to escort guests, with baggage, to the Front Desk for check-in.

- Obtain taxis for guests as required and do your best to ensure the guests are not overcharged by taxis by either negotiating with the taxi driver himself, or by cautioning the guest to be on alert.

- Knowledgeable in assisting guests in requests for transport and other information.

- Knowledgeable of the events of the day and of daily Hotel activities.

- Knowledgeable of VIP guests and whenever possible addresses such guests by name.

- Has presence and alerts Security or Guest Service Manager whenever a suspicious looking person or troublemaker is present.

- Keep alert for guest entering and leaving the hotel. Suspect guests (including those engaged in competitor analysis, suspicious looking characters, etc.) should be relayed immediately to the Front Office Manager.

- Conversant with emergency evacuation and fire procedures.

Quyền lợi được hưởng

- Competitive Benefit

- Salary: Negotiate

Yêu cầu công việc

ABILITIES / KEY COMPETENCIES / SKILLS:

- Good communication skills.

- Basic English spoken.

EDUCATION / CERTIFICATES / EXPERIENCE:

- High School.

- 1 year experience in guest service or as a Doorman.

Yêu cầu hồ sơ

Ứng tuyển trực tuyến trên Hoteljob.vn
Khu vực
Báo cáo

Zeneden Group (Công ty TNHH EDENLAND)
Zeneden Group Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 36 Dịch Vọng Hậu, Phường Dịch Vọng Hậu, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Zeneden Group Thành lập vào đầu năm 2013, Zeneden Group có khởi nguồn từ Công ty Cổ phần IHANOI, mang theo mình sứ mệnh trở thành tập đoàn có chuỗi khách sạn được yêu thích hàng đầu châu Á thông qua việc không ngừng đổi mới, sáng tạo, cống hiến và đam mê. Chiến lược của tập đoàn là "lấy con người làm trung tâm" - mọi sản phẩm đều bắt nguồn từ con người và vì con người. Với triết lý này, tập đoàn đã và đang xây dựng uy tín của mình trong ngành khách sạn. Năm 2022, Zeneden Group ra đời Smarana Hanoi Heritage, kết hợp sự sống động của di sản truyền thống với ấn tượng của một phong cách sống an cư hiện đại, lưu giữ giá trị lịch sử, văn hóa của con người Việt Nam - Tranh Hàng Trống. Với hệ giá trị cốt lõi: Con người là cốt lõi - Bình đẳng - Tận tâm - Bền vững - Bản địa hóa, hãy cùng Zeneden tỏa sáng tài năng của bạn!

Những nghề phổ biến tại Zeneden Group

Bạn làm việc tại Zeneden Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Zeneden Group

Zeneden Group

Click để đánh giá